Hitachi ZX350LC-6

באגר 35 טון חדש להיטאצ'י

Hitachi ZX350LC-6

מחפר Hitachi ZX350LC-6


השלוחה האירופאית של ענקית הצמ"ה היפנית היטאצ'י (Hitachi Construction Machinery Europe) משיקה את המחפר הבינוני-כבד החדש ZX350LC-6. מדובר בבאגר במשקל עבודה של 35 טון והמצויד במנוע איסוזו בנפח 7.8 ליטר המציע כאן 271 כ"ס. מחפר זה מחליף את ההיטאצ'י ZX350LC-5 שייצורו יופסק. המנוע מתבסס על המנוע המוכר מהדגם היוצא, אך מספר שינויים במערכת הפליטה – כולל דוד משתיק חדש, הוספת מפחת קטליטי סלקטיבי ומגדש טורבו בעל גיאומטריה משתנית – הפכו אותו ליעיל, שקט, נקי וחסכוני יותר, מצהירים בהיטאצ'י.
מעבר למנוע ה-Tier 4 המעודכן, הנקי והחסכוני יותר – כהבטחת אנשי היצרנית – בוצעו במחפר החדש מגוון שיפורים בכדי להשאירו תחרותי בסגמנט ולהגביר את רמת האמינות והעמידות שלו במגוון תנאי עבודה.
מיגוני הזחלים גדלו וחוזקו במטרה לצמצם את סיכוי הפגיעה במערכת הזחלים. מובילי הזחלים ויחידת ההעברה הסופית תוכננו מחדש בכדי לאפשר פינוי עפר, בוץ או אבנים יעיל ומהיר יותר, הן במטרה להגן על מערכת הזחל והן במטרה להגן על מערכות ההידראוליקה והצנרת הנמצאות בקרבתן. ברגים ובתי ברגים רבים הוחלפו במחוזקים – בנקודות רבות בבאגר, עם הבטחה לעוד אמינות ועמידות בתנאי עבודה קיצוניים ומזעור פוטנציאל הפגיעה במכלולים השונים בעבודות עם סלעים ואבנים.
Hitachi ZX350LC-6

מחפר Hitachi ZX350LC-6


תא המפעיל שודרג אף הוא וכולל שימוש נרחב יותר בחומרים העמידים בפני מים וקרינת UV להקלת הניקוי ועמידות גבוהה יותר בפני קרני השמש. גם הבידוד – הן בפני רעשים והן בפני חום/קור – הוחלף בחדש, איכותי ויעיל יותר.
המערכת ההידראולית שודרגה ושופרה במטרה למזער איבודי כוח ולחץ. שיפורים אלו יחד עם האפשרות לעבודה במצב חיסכון (Eco) תורמים לחיסכון בצריכת הדלק של עד 15% ביחס לבאגר המוחלף, ההיטאצ'י ZX350LC-5.
בהיטאצ'י כבר הוחל בשיווק הבאגר החדש באירופה. הציוד הכבד של היטאצ'י מיובא לארץ על ידי חברת צ.מ.ד