CAT D6N 2016

בולדוזר משופר מקטרפילר (וידאו)

CAT D6N 2016

קטרפילר D6N החדש ל-2016; היצרנית מבטיחה חיסכון של עד 15% בצריכת הדלק לעומת הדגם היוצא


קטרפילר משיקה את הדחפור DD6N החדש והמעודכן במהדורת 2016, עם שורה של שיפורים המתיימרים להפכו ליעיל, בעל תפוקה גבוהה וחסכוני מעד כה. עיקר החדשות הן תא מפעיל חדש, חבילת בקרות מתקדמות ללהב כסטנדרט ומערכת העברת כוח חסכונית יותר. משקל העבודה נע מכ-16.8 ועד כ-18.3 טון, בהתאם לרמת האבזור והציוד. נפח הלהבים הסטנדרטיים נע מ-3.3 ועד 3.9 מ"ק, בהתאם לדרישה.
הבולדוזר קטרפילר D6N החדש ל-2016 מונע באמצעות מנוע Cat C7.1 ACERT העומד בתקני Tier 4 Final והמציע הספק נטו של 166 כ"ס (178 מקסימאליים). המנוע משודך לתיבת הילוכים חדשה הכוללת ממיר מומנט מצמד הבורר באופן אוטומטי את תוכנית ההילוכים המתאימה לפי רמת העומס לכל סוג של עבודה. התיבה עצמה חדשה אף היא ותוכננה מחדש במטרה להעביר באופן היעיל ביותר את הספק המנוע העדכני אל הזחלים.
CAT D6N 2016

קטרפילר D6N החדש ל-2016; קבינה חדשה, בידוד טוב יותר למנוע ועליית תפוקה של כ-10% בהשוואה לדגם היוצא


מערכת ניהול המנוע מתרגמת את נתוני ממיר המומנט למהירות נסיעה אופטימאלית לכל משימה, בהתאם לעומס ולמהירות העבודה המבוקשת מהמפעיל. בפועל מאפשרת מערכת זו, בין היתר, ביצוע משימות מסויימות במהירות הנדרשת – אך תוך מינימום מאמץ מהמנוע כאשר אין צורך בכך. בשורה התחתונה מצטרפות כל המערכות יחד להורדת צריכת הדלק בהשוואה לדגמים קודמים ב-10-15%, תלוי בסוג העבודה, ובמקביל עולה התפוקה ביחס לסל"ד המנוע בממוצע בכ-10%, בהשוואה לתפוקה בדגם הקודם. "תופעת לוואי" נוספת מבורכת היא בהורדת רמות הרעש, שכן המנוע פועל לא מעט בסל"ד נמוך יותר, ובנוסף הוחלפו מערכת ההשתקה במפלטים, מאוורר המצננים ובידוד תא המנוע ביעילים וטובים יותר. יבואנית קטרפילר לארץ היא חברת זוקו שילובים.