תכירו: כננת-המברגה הראשונה…

WARN Drill Winch

WARN Drill Winch


מומחית ציוד החילוץ האמריקאית Warn החלה בשיווק הכננת 910500 Drill Winch – כננת קלה, נשלפת, המסוגלת להרים עד 500 ליברות (כ-227 ק"ג) והשוקלת 5.4 ק"ג בלבד. אם נחזור שוב לשם הדגם, נבין את החוכמה שבמוצר זה: Drill, קרי – מקדחה או מברגה, ו-500 מתייחס למשקל, בליברות. Drill?!? אכן. הכננת מופעלת באמצעות "כלי העבודה החשמלי הנפוץ בעולם", כפי שמסבירים ב-Warn, כאשר אין צורך בחיבור למקור מתח חיצוני או בטעינה, כפי שמקובל בכננות נטענות.
WARN Drill Winch

WARN Drill Winch


כבר בסוף 2014 הודיעה וורן על שיווק סלקטיבי של כננת נשלפת חדשה, קומפקטית וקלת משקל המופעלת באמצעות מברגה נטענת. תגובות הקהל והסוכנים הנלהבות הניעו את החברה לסיים את פיתוח המוצר ולהתחיל לייצרו – ולשווקו – בהיקף מלא, באמצעות סוכניה ברחבי ארה"ב תחילה, ומיד לאחר מכן בשווקים נוספים בהם החברה פעילה.
כננת ה-Warn 910500 Drill Winch מופעלת, כאמור, על ידי כלי עבודה חשמלי הנפוץ ביותר כיום, כלי ההופך זמין ונפוץ עוד ועוד גם מחוץ לבית – כמובן שבמוסך או בסדנה, אך גם בארגז הטנדר, בארגז הכלים, בטרקטור וכיו"ב.
WARN Drill Winch

WARN Drill Winch


הכננת הזעירה – 25x25x25 ס"מ מידותיה, בקירוב –מצוידת בלולאת קשירה/עיגון מצד אחד ובכבל נשלף מהצד שני, שאורכו כ-10 מטרים. הכננת פותחה בראש ובראשונה לעזור בהעלאת ציוד על נגרר או ארגז הטנדר (טרקטורון כיסוח, מערבל בטון קומפקטי, גנרטור וכיו"ב) אך גם לשמש כמנוף נייד עם יכולות הרמה בהחלט ראויות ביחס לגודלו.
והמחיר? כ-130$ בהזמנה אינטרנטית (לא כולל דמי משלוח) נראים לנו מחיר אטרקטיבי בהחלט, עבור מוצר שקל להשליך מאחורי המושב בטנדר או בארגז הכלים, ולהיעזר בו כאשר נוצר הצורך – כאשר כל שצריך הוא …מברגה נטענת!
ניתן לפנות כאן לאחד העסקים הרבים המציע את הכננת באינטרנט, או מכאן, ליבואנית, שדוברה מסר לנו כי הכננת אמנם אינה מיובאת באופן סדיר, אך בחברה ישמחו להזמין אותה עבורכם בהזמנה מיוחדת.