Atlas Copco Cobra TTe

פטישי חציבה חדשים מאטלס קופקו

Atlas Copco Cobra PROe

Atlas Copco Cobra PROe


אטלס קופקו השבדית משיקה צמד פטישי חציבה מונעי בנזין חדשים תחת השמות Cobra PROe ו-Cobra TTe. בהודעה עם חשיפת הכלים החדשים – שניהם בקטגוריית ה-25 ק"ג – הודגש כי היצרנית פתחה מערכת העברת כוח חדשה בין המנוע לאזמל המבטיחה מינימום איבוד אנרגיה בדרך, לטובת עבודה יעילה, נוחה וחסכונית מהמוכר עד כה.
Atlas Copco Cobra PROe

Atlas Copco Cobra PROe


פתח הכנסת האזמל עומד בשני הדגמים על 25×108 מ"מ ותכנונו חדש אף הוא. בסה"כ מתאפיינים הפטישים החדשים בממדים קומפקטיים יותר בהשוואה לדגמים קודמים דומים בגודלם והם מתיימרים להעביר פחות ויברציות אל ידי המפעיל, מבעבר; על פי הצהרת היצרנית מדובר בירידה ניכרת של כמות הויברציות, עד כדי 10% פחות מבדגמים קודמים. לאטלס קופקו Cobra TTe עוצמה של 40 ג'אול, בעוד שלאטלס קופקו Cobra PROe עוצמה של 60 ג'אול.
אטלס קופקו Cobra TTe פותח במיוחד ובעיקר עבור תעשיית מסילות הברזל, כאשר היצרנית מצהירה כי עוצמת המכה בכלי זה היא השילוב המושלם הנדרש לדחוס את החצץ במידה מספקת מחד, מאידך לא לפרקו לאבק. בנוסף פונים השבדים עם דגם זה לשירותי תחזוקה והריסה הנדרשים לפעול במקומות קשים לגישה כמו גם שירותי חילוץ והצלה.
Atlas Copco Cobra TTe

Atlas Copco Cobra TTe


אטלס קופקו Cobra PROe החזק יותר מיועד לנדרשים לכלי עבודה מאסיבי וחזק, המציע תפוקת עבודה גבוהה כאשר כבונוס מודגשים ממדיו הקומפקטיים יחסית והנדסת האנוש הגבוהה, המאפשרת עבודה ממושכת במינימום מאמץ ותוך סינון רוב הויברציות מידי וגוף המפעיל. דגם חדש זה מיועד בעיקר לשוק ההריסות, חיתוך האספלט ודחיקת מוטות או קלונסאות. ההספק הגבוה – 60 ג'אול – מייעד כלי זה גם לעבודה עם מסלעים קשים ועשירים בסיליקטים כמו גם בטון מזוין.
יבואנית אטלס קופקו לישראל היא חברת מ. בר תחזוקה בע"מ.
Atlas Copco Cobra PROe

Atlas Copco Cobra PROe