קובלקו צנום אך חזק

קובלקו SK380SRLC החדש מבטיח להציע את הביצועים הטובים ביותר בסגמנט המחפרים "קצוצי הזנב"

קובלקו היפנית משיקה את המחפר SK380SRLC עבור השוק האירופאי, אך לא רק, כמחפר רב עוצמה, כבד (38 טון) וייחודי למדי: זהו מחפר ה'אפס בליטה מאחור' (Short Range) הכבד, החזק והמהיר של קובלקו, ואחד החזקים והכבדים בסגמנט. מן הסתם מיועד מחפר חדש זה לעבודות בעצימות גבוהה, בהן נדרש כלי רב עוצמה וכבד – אך בתנאים המונעים עבודה יעילה או בכלל של כלי קונבנציונאלי, עם סרח עודף בולט מאחור.

בקובלקו מדגישים ומתגאים בניסיונם ארוך השנים עם מחפרים קצרי זנב, המיועדים לעבודה באתרים צפופים, מוגבלי גישה ומוגבלי ניידות. כיום יש דרישה גוברת לכלים רבי עוצמה לעבודה בתוככי ערים, כאשר נוצר הצורך בתפוקה מירבית – גם בתנאי עבודה מגבילים.

קובלקו SK380SRLC מוצע החל ממשקל עבודה של 36.2 ועד 38.8 טון, תלוי באבזור. המנוע מגיע מהינו (טויוטה) והוא 6-צילינדרי בנפח 7.7 ליטר המציע 273 כ"ס. הכלי מצוייד בשלוש משאבות הידראוליות – 2 בספיקה של 246 ליטר/דקה ואחת בספיקה של 21 ליטר/דקה. על פי קובלקו מדובר במחפר עם פעולת הבוכנות ההידראוליות המהירה בשוק כיום בקטגוריה שלו – נתון מהותי המשפיע על הביצועים ביחס לעלויות. הכף הסטנדרטית איתה מגיע הכלי היא בנפח 1.2 מ"ק. המחפר מסוגל להניף משקל מרבי של 12.4 טון לגובה שישה מטרים.

יבואנית קובלקו לארץ היא חברת צ.ל.ע מעמק חפר