JLG 400SC

במה זחלית חדשה מ-JLG

JLG 400SC

JLG 400SC

JLG האמריקאית חושפת במת הרמה חדשה הנשענת על זחלים בשם 400SC. מדובר במכונה המונעת באמצעות מנוע דיזל והמצוידת בזחלים בכדי להציע מינימום פגיעה בקרקע על ידי דחיסתה (הלחץ הוא 5.2 PSI), כושר עבירות בתנאי שטח קשים יותר ויציבות גבוהה ביחס לבמות הנשענות על גלגלים. כלי זה מיועד לפעול בין היתר בתנאי בוץ, חול, שלג או מצע משובש ושאינו מפולס.

JLG 400SC

JLG 400SC

JLG 400SC מוצעת בשתי גרסאות: עם כושר הרמה מרבי בסל של 270 ק"ג, או עם קיבולת גבוהה יותר, המאפשרת הרמת עד 450 ק"ג בסל. גובה ההרמה המרבי הוא 14.05 מ' והמפתח האופקי המרבי עומד על 10.65 מ' ממרכז ציר הבמה.
היצרנית טרם פרסמה מפרט טכני מלא של הבמה החדשה, או פרטים כלשהם על המנוע, אך ממה שכבר פורסם נראה כי מדובר במהדורה עדכנית ומודרנית של במת הרמה הכוללת אי אלו מערכות בטיחות ובקרה מתקדמות. בין היתר מותקנת ב-JLG 400SC בקרת סל"ד מנוע משתנה, בהתאם לצורך ולדרישות הכלי במטרה להותיר את המנוע פועל בסל"ד נמוך ככל הניתן ברוב הזמן; בכך נחסכים כמובן דלק, אך גם פליטת מזהמים ורעש.

JLG 400SC

JLG 400SC

ב-JLG 400SC הצריח יכול לנוע על צירו ללא הגבלה, 360 מעלות ויותר. המרכב בנוי פח פלדה מאסיבי במיוחד המתיימר להציע עמידות גבוהה מאי פעם בפני מכות ופגיעות שונות, בעיקר בנקודות רגישות מכאנית. הבמה מגיעה כסטנדרט עם מערכת פאנל המחוונים הממוגן SkyGuard של היצרנית. ניתן להזמין את במת ההרמה החדשה עם זחלי גומי, מתכת או שילוב של מתכת וגומי. יבואנית JLG לארץ היא חברת רום מפתח תקווה