דיטש וויטש VP30

החדרת צנרת 'נקיה'

דיטש וויטש VP30

דיטש וויטש VP30

דיטש-וויטש האמריקאית (Ditch Witch) משיקה מטמין צנרת וכבלים וויברציוני חדש תחת השם VP30. מדובר בדגם קומפקטי המיועד לעבוד באיזורים צפופים וקשים לתמרון, מבלי להותיר ערימות עפר כתוצאה מחפירת תעלות לצורך הטמנה. הלהב הוויברציוני מאפשר חדירה לעומק של קצת יותר מ-30 ס"מ ומותאם לפיכך למגוון עבודות הטמנת צנרת בגינה, בעבודות פיתוח נופי או בכל משימה של הטמנת צנרת בדיעבד, לאחר ביצוע יתר העבודות או באתר מוכן.
כספק כוח משרת בדיטש-וויטש VP30 מנוע בריגס&סטראטון המציע 31 כ"ס, ובכך הופך דגם זה – לטענת היצרנית – לחזק מסוגו בקטגוריית הגודל שלו. למטמין הצנרת אפשרות לשליטה סלקטיבית ומשתנית בעוצמת פעולת הלהב ובמהירות הנסיעה, במטרה לאפשר תיזמון מושלם בין מהירות הנסיעה, עומק ההטמנה וההתנגדות של החומר בו מתבצעת העבודה.
השקת מכונה חדשה זו מגיעה בין היתר "כתוצאה מלחץ גובר בשוק להחלפות צנרת בגינות קיימות, בעיקר צנרת מיושנת בצנרת פלסטיק חדשה" מסביר כריס תומסון, מנהל המוצר בדיטש-וויטש עם השקת ה-VP30. "מדובר במכונה מושלמת למשימות החדרת צנרת אל הקרקע תוך גרימת מינימום פגיעה בסביבה או הריסת התשתיות" הוא מוסיף.
דיטש-וויטש VP30 מתבסס לא במעט על חופרי התעלות (טרנצ'ר) הוותיקים יותר מסדרה CX (מפעיל הולך). כפועל יוצא הוא כולל מיסבים אטומים ומינימום טיפול ותחזוקה שוטפת, מה שכמובן מהווה יתרון מבחינת העלויות עבור הקבלן. היצרנית מציעה עבור מטמין הצנרת החדש מגוון סוגי להבים ומובילי צנרת, בהתאם לדרישות. יבואנית דיטש וויטש לארץ היא חברת דיזל הנדסה מלוד.