Skyjack SJ85 AJ

הסטנדרט החדש של Skyjack

Skyjack SJ85 AJ

Skyjack SJ85 AJ

יצרנית במות וציוד ההרמה האמריקאית סקייג'ק (Skyjack) השיקה זה עתה במת הרמה חדשה עם זרוע טלסקופית פירקית וסל היכול להסתובב על צירו. הבמה החדשה – SJ85 AJ – הושקה במהלך תערוכת APEX באמסטרדם, והיא כבר החלה במקביל להימכר באירופה ובשווקים נוספים. אנשי היצרנית מציינים כי יכולות ההגעה לגובה יחד עם כושר הנשיאה של במת ההרמה החדשה מהווים "סטנדרט חדש" בסגמנט.

Skyjack SJ85 AJ

Skyjack SJ85 AJ

סקייג'ק SJ85 AJ מונעת באמצעות מנוע דיזל מתוצרת דויץ בנפח 2.9 ליטר, כאשר נתון ההספק נותר עלום לעת עתה ולא מוצהר. הבמה החדשה מסוגלת להביא את רצפת הסל לגובה של כ-26 מטרים (גובה עבודה עד כ-28 מטרים) ולהכיל עד שלושה עובדים (עד 340 ק"ג), ובכך היא הופכת לגדולה בהיצע היצרנית. כמובן שכמקובל בסגמנט מוצעים כאן היגוי כפול והינע לכל הגלגלים.

Skyjack SJ85 AJ

Skyjack SJ85 AJ

גובה ההגעה המרשים, יחד עם טווח ההגעה האופקי המרבי, העומד על למעלה מ-17 מטרים, יחד עם סל הניתן לצידוד בנפרד מהזרוע מתיימרים כולם להעניק לבמה החדשה יכולות מרשימות ומגוונות מאוד, המותאמות למגוון רחב מאי פעם של סוגי עבודות, בכלל זה בנקודות ואתרים קשים לגישה ומסורבלים לתמרון. מנגנון הזרועות כולל 4 פרקים, כאשר שלושה מהם הנם כפולים ומקבילים במטרה להקל על שמירת הסל במצב מאוזן בכל גובה, והזרוע הגדולה יותר היא טלסקופית. מבנה זה של זרועות הרמה נועד בין היתר לאפשר יכולות הרמה והורדה מהירות בבטיחות מלאה, עם נתון מרשים האומר 60 שניות בלבד ממצב בו הסל נוגע בקרקע, עד להגעתו לשיא הגובה. יבואנית Skyjack לארץ היא חברת סיג פתרונות לעבודה בגובה מקדימה.

Skyjack SJ85 AJ

Skyjack SJ85 AJ