ליגונג CLG2450

מלגזת מכולות ראשונה לליגונג

ליגונג CLG2450

ליגונג CLG2450

ליגונג חושפת את ה-CLG2450 החדשה – מלגזת מכולות טלסקופית כבדה (45 טון) ראשונה מתוצרתה, עם כוונה להימכר גם במערב, קרי במדינות בהן נדרשות עמידה בתקנות פליטת מזהמים מחמירות, בראשון ארה"ב ואירופה. ה-CLG2450 נחשף באתר האירופאי של ליגונג ומסוקר בעניין במדיה הרלוונטית באירופה, כך שניתן להעריך כי לא מדובר בכלי לשימוש במולדתה של ליגונג בלבד.
כמלגזה כבדה המיועדת לטפל במכולות פונה ה-CLG2450 לנמלי ים לפריקת וסידור מכולות, מרכזי אחסנה של מכולות, פריקת מכולות מרכבות וכיו"ב משימות הדורשות יכולת הרמת מכולות גדולות במשקל כבד.

ליגונג CLG2450

ליגונג CLG2450

עבור ליגונג מדובר בצעד חשוב ומשמעותי, המסמל כניסה אל שוק חדש עבורה – שוק מהתחרותיים שבעולם הציוד מכני הנדסי. בהודעה לעיתונות מפורטות חלק מהמערכות המתקדמות שתוצענה ב-CLG2450 (בקרת לחץ הידראולי, בקרת ספיקה, בקרת טמפרטורת מערכות, מערכות עזר לבלימה, בקרת משקל ועוד), אך ליגונג לא פרסמה כל פרט טכני או מפרט, בכלל זה סוג ותקן המנועים, מערכות הידראוליות, ממדים וכיו"ב.
הערכות מדברות על השקת כלי בתקינה אירופאית עוד במהלך שנה זו, ובמקביל – התחלת השיווק והמכירות באירופה, כאשר במקרה זה מדובר בכלי ההופך רלוונטי גם עבור השוק שלנו. יבואנית ליגונג לארץ היא חברת 'מכשירי תנועה'.