מנוף פוטיין Hup 32-27

'הרכבה עצמית' מ-Potain

מנוף פוטיין Hup 32-27

מנוף פוטיין Hup 32-27

יצרנית המנופים הצרפתייה פוטיין (Potain), כיום חלק מקונצרן מניטובוק (Manitowoc) האמריקאי, החלה לשווק סדרת עגורני בניין טלסקופיים חדשה, המתרוממים בחלקים הנתונים האחד בתוך השני. הסדרה החדשה מכונה Hup 32-27 והיא מחליפה את סדרת העגורנים Potain Igo בהיצע היצרנית.
בפוטיין מציינים כי לעגורנים ה"מקימים את עצמם" החדשים יכולות הרמה והגעה לגבהים משופרות ביחס לסדרת העגורנים Igo, ובדומה לה מיועדת גם סדרה Hup 32-27 החדשה לפעול בתנאי עבודה וסביבה מוגבלים לתנועה. "עם סדרה Hup 32-27 החדשה אנו מציעים למעשה ארבעה מנופים באחד" אומר בהודעת החברה לעיתונות ז'אן פייר זאפירו, מנהל מוצר ואחראי על המנופים הטלסקופיים במניטובוק. "דור המנופים החדש הוא רב שימושי יותר, חזק, עמיד ובעל תפוקה גבוהה משמעותית ביחס לדור אותו הוא מחליף וכפועל יוצא – מותאם למגוון משימות רחב הרבה יותר, הכל עם מנוף אחד", הוא מסכם.

מנוף פוטיין Hup 32-27

מנוף פוטיין Hup 32-27

מנופי סדרה Hup 32-27 מסוגלים להרים מטען במשקל מרבי של 4.0 טון ובמפתח המרבי – 32 מטרים – מטען במשקל עד 1.0 טון. המנוף בנוי 3 חלקים הנתונים זה בתוך זה הנפתחים עד לגובה מרבי של 27 מטרים. למנוף מצב 'סגור' המאפשר גובה עבודה מרבי של 21 מטרים. אנשי פוטיין מציינים כי חלקי המנוף הטלסקופיים, שהם למעשה התורן, בנויים בשיטה המעניקה קשיחות גבוהה יותר במשקל עצמי נמוך יותר. כמו כן שופר מנגנון הפתיחה והסגירה של המקטעים הטלסקופיים, להציע פעולה חלקה יותר ובמקביל לצמצם את החופשים ויכולת התזוזה.
בסיס המנוף יוצר רדיוס סיבוב של 2.25 מ' בלבד, מה שמאפשר התקנתו קרוב למבנים. למנופים שתי אופציות בסיס: האחת בשטח 4.0×4.0 מטרים והשנייה בשטח 3.5×4.42 מטרים. למנופים מערכת איזון אינטגראלית המאפשרת העמדת המנוף במצב מפולס גם כאשר שיפוע הקרקע מגיע לכדי 8%. חדשה היא גם מערכת השליטה מרחוק במנוף, הכוללת צג צבעוני גדול ואפשרות להכניס תצלומי על של האתר למערכת השליטה. כמו כן ניתן לבחור מבין 3 מצבי עבודה הנבדלים זה מזה בעיקר במהירות ההעלאה וההורדה, הצידוד והרגישות בתפעול.
יבואנית מנופי Potain היא חברת קומסקו.

מנוף פוטיין Hup 32-27

מנוף פוטיין Hup 32-27