תאורת חירום Milwaukee

מילווקי מציגה: תאורת חירום לכל תנאי שטח (וידאו)

תאורת חירום Milwaukee

תאורת חירום Milwaukee

מילווקי (Milwaukee) האמריקאית, יצרנית כלי העבודה האיכותיים הנודעת, משיקה מערכת תאורת חירום ניידת בשם 2145-20. מדובר בפנס היכול לשמש גם כזרקאור וגם כמפיץ אור אל סביבתו, הניתן להעמדה או לתלייה והניזון מסוללות 18V נטענות של היצרנית, מהסוג המשמש כלים נטענים אחרים מתוצרתה, כך שאין צורך ברכישת סוללות מיוחדות מחד, ומאידך – ניתן להשתמש בסוללות המותאמות לפנס גם עבור ציוד אחר.

תאורת חירום Milwaukee

תאורת חירום Milwaukee

מילווקי 2145-20 נועד להאיר את הסביבה בשטח ובכל אתר בו אין מקור אנרגיה כלשהו. הוא כולל ידית נשיאה וניתן להעמידו גם הפוך, כאשר באופן כזה הוא אינו מסנוור את הנמצאים בסביבתו, וכאמור – בפעולה חלקית הוא משמש גם כפנס או זרקאור, לנדרשים לאלומת אור ממוקדת יותר. בנוסף, הוא ניתן לתלייה משני צידיו, כאשר פעם יחידת התאורה המכוסה בחלקה העליון ופעם בחלקה התחתון – בהתאם לצורך.
לפנס הנטען יכולת להתחבר למקור חשמל חיצוני, הן בכדי לפעול על חשמל 'חי', ללא הסוללות, והן במטרה למלא את הסוללות לקראת או לאחר ריקונן. לפנס 3 מצבי תאורה, בעוצמות שונות, לפי הצורך וזמן הפעולה הנדרש. במצב החזק ביותר (4400 Lumen) הוא מתיימר לפעול שעתיים ברציפות; במצב הביניים – 2100 Lumen – הוא יפעל 4 שעות ובמצב ההארה החלש ביותר – 1000 Lumen – הוא מתיימר להאיר במשך 8 שעות ברציפות. למילווקי 2145-20 החדש יכולת הארה סביב ב-360 מעלות אך ניתן גם למרכז את התאורה ובכך להפכו לפנס או זרקאור.

תאורת חירום Milwaukee

תאורת חירום Milwaukee

מילווקי 2145-20 שוקל 4.85 ק"ג. הוא מגיע עם 2 סוללות 18V 5.0Ah, עמיד בפני חדירת אבק או מים ומגובה באחריות יצרן של 5 שנים. המחיר – 300$ בארה"ב, לפני משלוח – אינו זול אך אנשי היצרנית טוענים כי מדובר במוצר קשוח באמת המיועד לתפקד בתנאים קיצוניים באמינות מרבית, ולראיה – האחריות הארוכה בהחלט הניתנת על המוצר. המותג מילווקי מיובא גם לארץ על ידי מספר יבואנים והוא נמכר בחנויות כלי עבודה וציוד טכני שונות.