CASE 570N EP

בדרך לארץ: טרקטור מעמיס חסכוני לקייס

CASE 570N EP

CASE 570N EP


קייס משיקה טרקטור מעמיס חדש בשם 570N EP. מדובר בטרקטור הפונה בעיקר לשוק עבודות התשתיות, העפר, הסלילה והבניה, אך מותאם גם למשימות העמסה בסקטור החקלאי, במשקים והיקפים קטנים עד בינוניים בגודלם. במקביל להשקת דגם חדש זה מופסק ייצורם של דגמים וגרסאות נוספות שהוצעו עד כה בתחום זה על ידי קייס בארה"ב ובאירופה, ודגם זה הופך כעת לאופציה היחידה לרכוש טרקטור מעמיס חדש מתוצרת הכתומים ברוב השווקים בהם הקונצרן פעיל; בקנדה, בסין ובשווקים נוספים מוצעים טרקטור מעמיסים אחרים של קייס, דוגמת ה-570N XT, אך אלו דגמים קודמים יותר, עם מנועים שונים.
CASE 570N EP

CASE 570N EP


הקייס 570N EP מונע באמצעות מנוע FPT עדכני העומד בתקני Tier 4 Final והמציע 74 כ"ס. משקל העבודה עומד על 5,054 ק"ג ותפוקת המשאבה ההידראולית היא כ-108 ליטר/דקה בלחץ מרבי של 3,000 Psi. עוצמת המשאבה מאפשרת עבודה עם מגוון רחב של ציוד רתום, בכלל זה גם ציוד המופעל הידראולית כמו מטאטא כביש, כף נפתחת, חובק, מרסקת ועוד. כאופציה מוצעת יציאת PTO הידראולית בעוצמה מרבית של 30 כ"ס.
CASE 570N EP

CASE 570N EP


למרות שמדובר בכלי המתיימר להיות אטרקטיבי במחיר הקנייה ועלויות התחזוקה, ולפיכך פונה הן למפעילים שהם בעלי הכלי והן לחברות העוסקות בהשכרה, טוענים בקייס כי סביבת המפעיל היא מהארגונומיות בשוק. לזרועות מערכת שיכוך המרככת את המכות המגיעות מהדרך תוך כדי נסיעה במצב עמוס ומאפשרת נסיעה חלקה ונעימה. מערכת ההיגוי החדשה כאן מתיימרת להציע היגוי זריז ונטול מאמץ, יחד עם מינימום סיבובי גלגל ההגה בין נעילות (1.5 סיבובים בלבד). חיבור הציוד הקדמי הוא שילוב בין מנגנון מכאני והידראולי ומתיימר לאפשר ניתוק והתקנת ציוד בקלות ובמהירות – ללא הצורך שהמפעיל ירד מהכלי, ובכך לחסוך זמן יקר, וליעל את העבודה. תא המעפיל מוצע כסטנדרט פתוך, עם גגון וקורות תמיכה בלבד, אך כאופציה ניתן לקבל קבינה סגורה עם שטח שמשות גדול ומערכת בקרת אקלים – לנדרשים לעבוד כל עונה ובכל תנאי.
מיבואנית ציוד הצמ"ה של קייס נמסר לנו כי ה-570N EP אמור להגיע גם אלינו ככלי תחרותי בסגמנט. לקבלת פרטים נוספים ניתן לפנות ישירות לדני נודלמן, מנכ"ל חטיבת הצמ"ה בקרסו מוטורס במייל danynu@carasso.co.il