בובקט נכנסת לתחום המכבשים הקלים

תנופת ההתרחבות של בובקט האמריקאית ממשיכה תחת בעלות דוסאן הקוריאנית. הפעם: שיתוף פעולה עם מומחית ציוד הכבישה AMMANN השוויצרית

בובקט ממשיכה להתרחב, והיא עושה זאת בעזרת ההון של הבעלים (מאז 2007) – דוסאן הקוריאנית, ובאמצעות שת"פ עם מומחיות בתחומים השונים; ההתרחבות האחרונה היא לכיוון מהדקי האדמה והמכבשים הקומפקטיים, תחום בו מציעה מעתה גם בובקט ליין מכובד ומגוון, כמעט יש מאין.

הליין החדש כולל למעשה ציוד מוכר מתוצרת AMMANN השוויצרית – מהחברות הוותיקות והנחשבות בתחום, כאשר במסגרת ההסכם האחרונה מציעה את הציוד שלה תחת צבעי והלוגו של בובקט – כציוד של בובקט. הוספת ליין כלי ההידוק והמכבשים להיצע נועדה להמשיך ולהרחיב את קהל הלקוחות של בובקט לכיוון קהל חדש, ולעזור לסוכני החברה להפוך ל-one stop shop, כלי – סוכנות בו ימצא הלקוח את כל מגוון הציוד שהוא צריך, או ככל הניתן.

היצע הכלים החדשים של בובקט/ AMMANN יכלול לא פחות מ-37 כלים שונים – ממהדקים קומפקטיים במשקל 29 ק"ג ועד למכבשי טנדם במשקל עבודה של 2.6 טון.

הכניסה לתחום מהדקי האדמה והמכבשים הקלים מצטרפת לתחומי עיסוק חדשים נוספים של המותג מהשנים האחרונות, בהם מעמיסים קומפקטיים, טרקטורים חקלאיים וכלי גינון מקצועיים. יבואנית בובקט לארץ היא חברת אמקול.