מיני באגר 6.0 טון חדש מוולוו

וולוו ממשיכה בחידוש היצע המחפרים מתוצרתה, ועכשיו הגיע תורו של ה-ECR58 להיוולד בדור חדש לגמרי. כל הפרטים בידיעה

וולוו ECR58 F

וולוו משיקה מיני מחפר חדש בקטגוריית המשקל של 6.0 הטון בקירוב, תחת השם המלא ECR58 F. דגם זה מחליף בהיצע את הוולוו ECR58 D הוותיק המוצא לגמלאות. יצויין ששם הדגם, כפי שמצויין בכיתוב המודבק על הכלי, הוא ECR58 בלבד, ללא האות F, וזאת בניגוד לציון דור המחפרים עד כה עם אות לצד הדגם, כמו ב-ECR58 D היוצא. מדובר בחלק ממהלך ל"פישוט" שמות דגמי הצמ"ה של וולוו.

וולוו ECR58 F

המיני מחפר החדש של וולוו הוא אכן חדש לגמרי. בולט מכל הוא העיצוב המהפכני ביחס לדגם היוצא, המהווה חלק מקו עיצוב הצמ"ה המעודכן של וולוו, שעיקרו התמקדות בקווין ישרים וחדים יותר. כל פינה בכלי החדש היא אכן חדשה, והחשוב מכל היא ללא ספק הקבינה, שתוכננה מן המסד מחדש. על פי וולוו התמקד פיתוח ועדכון המיני באגר החדש בראש ובראשונה בסביבת ובתנאי העבודה של המפעיל; בחברה מדגישים כי תכנון ופיתו הקבינה החדשה התבסס על אינספור תגובות, הערות והיזון חוזר מצד לקוחות, במטרה להציע תנאי עבודה משופרים. בוולוו מבטיחים מרווח משופר – הנדיב בקטגוריה, הנדסת אנוש טובה יותר, נוחות משופרת באופן משמעותי (בין היתר מוצע כאן כיסא חדש לגמרי), בידוד טוב יותר – הן מרעשים והן מוויברציות ושדה ראיה משופר לכל כיוון. הקבינה החדשה כוללת יחידת ג'וי-סטיק חדשה לגמרי וקונסולת הפעלה חדשה, וכך גם מסך ה-LCD שרוחבו 5". יציאות 12V ו-USB הן סטנדרט, ומעתה מוצע עוד מקום אחסון בדמות תאים נוספים. החלון הקדמי ניתן לפתיחה מלאה כמו גם חלונות הצד (חלונות הזזה).

וולוו ECR58 F

גם הבסיס ומערך הזחלים חודש ושופר, למרות היותו מבוסס על זה היוצא; הזרועות וחיבורן לשלדה חדשות אף הן, ומבטיחות יכולות צידוד משופרות ועוד חוזק ויציבות. המיני מחפר החדש מתוכנן עם "זנב" הבולט אך במעט מעבר לקו הזחלים כאשר מצודד, וזאת על מנת לאפשר עבודה גם במקומות צרים במיוחד.

המנוע נותר אותו מנוע וולוו 2.6 ליטר 4-בוכנתי מוכר, אך לאחר עדכון ורענון מתבקשים במטרה לעמוד בתקני פליטת המזהמים ההולכים ומחמירים. ההספק – 48 כ"ס – נותר על כנו. המשאבה ההידראולית בדור החדש חדשה אף היא – חזקה יותר, ומציעה ספיקה מרבית של 143 ליטר/דקה לעומת 126 ליטר/דקה ב-ECR58 D. בוולוו טוענים כי העדכונים במנוע יחד עם המשאבה ההידראולית החדשה ועבודה במצב eco (אפשרות לעבודה "בעצימות נמוכה" כאשר אין צורך במלוא ההספק – אבזור סטנדרטי בדגם החדש) יובילו לחיסכון של עד 10% בצריכת הדלק ביחס לדגם היוצא.

יבואנית וולוו לארץ היא חברת 'מאיר'.

וולוו ECR58 F