הרבה מטען למקומות צפופים

ייל (Yale) משיקה צמד מלגזות המיועדות לספק פתרונות הרמת מטענים כבדים גם בתנאי עבודה צפופים

ייל (Yale) האמריקאית משיקה צמד מלגזת high-capacity חזקות המיועדות לעבודה בסביבה צפופה, קשה לתמרון ולהתניידות. מדובר בדגם המכונה GP155SVX ICE (כושר הרמה של 15,500 פאונד – כ-7,050 ק"ג) וב-GP155SVX ICE (כושר הרמה של 17,000 פאונד – כ-7,700 ק"ג), הנשענים על ארבעה גלגלים עם צמיגים עם אוויר, והמונעים באמצעות מנוע קובוטה בנפח 3.8 ליטר המוצע בשתי דרגות הספק: 74 או 110 כ"ס, לפי בקשת הלקוח. גובה ההרמה המרבי עומד על 3.0 מ' בקירוב. האורך – ללא המזלג – עומד על כ-3.5 מ' בלבד, הרוחב על כ-2.08 מ' והגובה לקצה הקבינה הוא כ-2.55 מ'.

מלגזה ייל GP155SVX ICE

צמד המלגזות החדשות תוכננו במקור בראש ובראשונה למתן מענה לדרישה הגוברת לכלים רבי עוצמה ובעלי יכולות הרמה מכובדות לעבודה במחסנים גדולים. המחסנים הולכים וגדלים, המשקלים וגובה האחסון הולכים וצומחים ועדיין מדובר במקומות צפופים יחסית עם מגבלות תנועה. לכן מציע הקונספט החדש של ייל – על פי החברה – פיתרון מדוייק לתנאים אלו, שמסתבר הולכים ונעשים נפוצים יותר ויותר. כמובן שמלגזות אלו מתאימות גם לעבודה מחוץ למבנה – או שילוב בין מבנה לחוץ – כאשר הייתרון הבולט עבור הלקוח הוא ביחס שבין הביצועים לממדים.

בייל מדגישים את סביבת המפעיל החדשה, שתוכננה להעניק שדה ראיה מיטבי לכל הכיוונים, עם מינימום הפרעות. מצלמה אחורי המכסה 118 מעלות משדרת תמונה למסך LCD גדול המותקן מול פני המפעיל.

מבין מערכות העזר המתקדמות המוצעות בכלים אלו נזכיר את מערכת העזר בעת פנייה (Turn Assist System) הנועלת אוטומטית את הגלגל הפנימי בפנייה בעת צידוד מרבי, לטובת הקטנת רדיוס הסיבוב. המערכת נכנסת לפעולה (קרי: בולמת את הגלגל הקדמי פנימי לפנייה) עם הגעת ההגה לצידוד מרבי. בכך מתאפשר רדיוס סיבוב מזערי וכושר התמרון משתפר פלאים.

יבואנית Yale לארץ היא חברת מכשירי תנועה