באגר חדש ל-Kato

Kato היפנית משיקה מחפר 13 טון חדש, כחלק מהרחבת היצע הצמ"ה של המותג. הדגש הוא על מהירות תגובה ויכולת עבודה בתנאי קיצון

מחפר Kato HD512LC-7
מחפר Kato HD512LC-7

יצרנית הציוד המכני-הנדסי היפנית Kato משיקה מחפר קומפקטי חדש בקטגוריית המשקל של ה-13 טון בקירוב. למי שהשם עוד לא מצלצל כמוכר מספיק, נזכיר כי הצמ"ה של Kato הוא למעשה הציוד שהכרנו גם בארץ תחת השם IHI; באמצע 2017 רכשה Kato את חטיבת הצמ"ה של IHI וזמן קצר לאחר מכן החלה Kato לחשוף ולשווק את הצמ"ה הקומפקטי של IHI לשעבר תחת השם החדש, ותחת הצביעה הצהובה המאפיינת את Kato, במקום הירוק-טורקיז שאפיין את IHI. יבואנית IHI לשעבר לארץ, חברת דיזל הנדסה, ממשיכה ליבא את מוצרי Kato.

עתה משיקה Kato מחפר חדש לגמרי תחת השם HD512LC-7. מדובר במחפר בקטגוריית ה-13 טון בקירוב המונע באמצעות מנוע איסוזו מעודכן (Tier 4 Final) המייצר כאן 105 כ"ס. מיכל דלק בנפח כמעט 280 ליטר מבטיח זמן עבודה ממושך בין תדלוקים וקבינה חדשה עם בקרת לחצי אוויר מבטיחה יכולת עבודה נוחה ונקייה גם בתנאי קיצון מבחינת טמפרטורות אך גם אבק מסוגים שונים. חלק מהציוד הסטנדרטי הם מסך מגע 7" חדש ומצלמות רוורס וצד המשדרות אליו את הנעשה סביב לכלי. הקבינה עומדת בכל תקני העמידה בפני פגיעות והתהפכות המחמירים ביותר כיום, כך מבטיחים ב-Kato.

למחפר החדש כוח חפירה מרבי של כ-9.6 טון בקצה הזרוע ועומק חפירה מרבי של 5.6 מ' וטווח הגעה אופקי של כ-8.3 מ'. בקאטו מדגישים את המערכת ההידראולית החדשה הכוללת 4 משאבות המכויילות לתגובות מהירות ומדויקות, במטרה לייעל את פקודות המפעיל ולאפשר עבודה מדוייקת ונוחה יותר.

כאמור, יבואנית Kato לארץ היא חברת דיזל הנדסה.

מחפר Kato HD512LC-7