טויוטה משפרת את המלגזות לקראת 2020

כל מלגזות מנועי הבעירה הפנימית של טויוטה מקבלות סדרת שיפורים ושדרוגים לקראת 2020. היכנסו לפרטים

חטיבת המלגזות בטויוטה מודיעה על שדרוג ושיפור רוחביים אותם היא מבצעת בכל היצע מלגזות מנועי הבעירה הפנימית מתוצרתה (דיזל, גז מעובה). מדובר בשיפורים טכנולוגיים לצד אבזור נוסף שהופך מעתה לציוד סטנדרטי, שהיה עד כה כרוך בתוספת תשלום.

כל המלגזות הרלוונטיות מקבלות מסך מגע גדול חדש ומחשב מרכזי משודרג המאפשר תפעול אינטואיטיבי ונוח מבעבר, איסוף וניתוח נתונים טוב יותר בכלל זה דיאגנוסטיקה מפורטת יותר ושמירת נתונים רבים יותר הודות לזיכרון המוגדל. מערכת הבקרה, השליטה והדיאגנוסטיקה החדשה הכלולה בשדרוג האמור מאפשרת משלוח נתונים ומידע מפורטים ומדויקים יותר הן למרכז הבקרה והשליטה אליו קשורה המלגזה, והן למרכז השירות שיוכל מעתה לקבל גם התרעות לקראת טיפול או חשד לתקלה הדורשת בדיקה מוקדמת. בטויוטה מבהירים כי בקרה משופרת זו אחר מצב המכונה והטיפולים המתוכננים עבורה מובילים בסופו של דבר להתייעלות משמעותית בניצול המלגזה ושעות העבודה איתה, קלות יתר בתכנון קדימה (בעיקר מבחינת הטיפולים) ואיתור תקלות, אם יש, מוקדם ככל הניתן. כל המידע, אגב, יכול להיות משודר גם לטלפון נייד או מחשב נישא.

למרות השלדות והמרכבים השונים של המלגזות מתוצרת טויוטה, תוכננה אצל כולן מחדש יחידת המשקולות האחורית – בעיקר לטובת שיפור שדה הראיה לאחור ובחלק מהסדרות – לשיפור הזריזות והניידות. כל מלגזות מנועי הבעירה הפנימית של טויוטה תצוידנה החל מינואר 2020 בתאורת LED מקיפה כציוד סטנדרטי כמו גם באופציה לקבל תאורה מורחבת המכסה את הכלי מכל כיוון.

עוד שדרוג גורף ורוחבי מתייחס לסביבת המפעיל, שעברה עדכון ושיפור בעיקר מבינה ארגונומית, עם רענון חלק מהמתגים ואמצעי התפעול, עיצוב שונה של יחידות קונסולת ההפעלה ובחלק מהדגמים – עם החלפת הכיסאות במתקדמים ונוחים יותר. השיפורים והעדכונים המתייחסים למלגזות טויוטה ייושמו כבר בכל הכלים שיימכרו מינואר 2020.

יבואנית ציוד ההרמה של טויוטה לארץ היא חברת יוניון רכב תעשייתי מחולון