מעמיסים קומפקטיים מבובקט

בובקט תציע בקרוב צמד מעמיסים אופניים פירקיים קומפקטיים המוגדרים כנושאי כלים. הנה הפרטים שכבר ידועים

בובקט, חלק מקונצרן דוסאן הקוריאני, תציע בקרוב שני כלים ראשונים בסדרה של מעמיסים אופניים פירקיים קומפקטיים. על פי החברה יוצעו הבובקט L23 והבובקט L28 החדשים כבר בתחילת שנת 2020, כאשר ישנה כוונה להרחיב את ההיצע בהמשך השנה.

המעמיסים הקומפקטיים החדשים מוגדרים כ'נושאי כלים', קרי: בעלי מערכת הידראולית חזקה ושפע יציאו הידראוליות בקצה הזרוע, במטרה לאפשר חיבור ועבודה עם מגוון רחב של ציוד המופעל הידראולית – החל בכפות, מזלגות ועד למטאטאי כביש ומכונות לפינוי שלג.

לא ידוע בשלב זה מי בונה את המעמיסים הקומפקטיים עבור בובקט, אך סביר להניח כי מדובר ביצרן המ תמחה בכך, והמייצר ציוד שלו עבור בובקט לאחר צביעה ומיתוג מתאימים. שיטה דומה הכרנו זה עתה עם השקת ליין של טרקטורים קומפקטיים מטעם בובקט, המיוצרים למעשה עבורה על ידי קיוטי הקוריאנית.

המעמיסים הקומפקטיים המיועדים של בובקט יצויידו במחבר המהיר המותאם לציוד המוכר של בובקט, בעיקר מתחום היעים האופניים והזחליים שלה. שני הדגמים יצויידו במנוע (ככל הנראה מתוצרת קובוטה) שיציע 25 כ"ס. שני המעמיסים יצויידו בוו גרירה מאחור, אפשרות ניהוג מלא באמצעות ה'ג'וי-סטיק' ואפשרות בחירה בין עמדת מפעיל פתוחה לבין קבינה סגורה וממוזגת. הבובקט L23 יצוייד ככל הנראה עם 'בום' קבוע, בעוד שה-L28 יהווה את הגרסה הטלסקופית שלו עם תוספת משמעותי ביכולת ההגעה לגובה.

המעמיסים הקומפקטיים החדשים ייכנסו לסגמנט ההולך ונעשה תחרותי של מעמיסים קומפקטיים, המשרתים יותר ויותר בתחומי השירות המוניציפלי, במפעלים וחצרות, משקים, רפתות, משתלות, בעבודות פיתוח נופי וכמובן – במגוון תחומי הבניין והתשתיות.

כל הפרטים החסרים יפורסמו עד לתחילת שיווק הכלים החדשים, שייתכן ויבצעו את השקתם במסגרת תערוכת 'אגריטכניקה 2019' הקרובה, בנובמבר בהאנובר שבגרמניה.