קייס TV450

זחל קומפקטי חדש מקייס (וידאו)

קייס TV450

קייס TV450

חטיבת הצמ"ה בקייס משיקה בארה"ב יעה זחלי חדש בשם TV450. כלי חדש זה שוקל מוכן לעבודה כ-4.8 טון והוא בעל כושר הרמה מרבי של 1.75 טון וגובה הגעה מרבי (בציר הכף) של 2.41 מ'.
לקייס TV450 מנוע 4 צילינדרי בנפח 3.4 ליטר המציע 84 כ"ס ומומנט מרבי של 39 קג"מ. היצרנית טוענת כי מדובר ביעה הזחלי הזעיר הגדול והכבד אי פעם מתוצרתה.

קייס TV450

קייס TV450

ככלי חזק המיועד לבצע משימות קיצון במגוון המשימות המיועדות לכלים מסוג זה, הוא מוצע עם מערכת הידראולית חזקה מלכתחילה של 91.5 ליטר/דקה עם אפשרות לקבל מערכת מחוזקת (high-flow) המציעה ספיקה מרבית של עד 149 ליטר/דקה, וזאת מכדי לאפשר תפעול יעיל של ציוד הידראולי מתחבר כבד יותר, כמו מרסקות ליערנות או לאבנים, מקדחים מאסיביים, פטישים וכיו"ב.
ככלי הנע על זחלי גומי הוא מיועד לעבוד ששטח קשה לעבירות, לתנועה או משובש ללא חשש, כמו גם על מצע בוצי או רך, תוך מזעור דחיסת הקרקע הודות לחלוקת המשקל הרחבה יותר על זחלים בהשוואה לגלגלי גומי.

קייס TV450

קייס TV450

קייס TV450 מוצע עם מערכות תפעול מכאניות סטנדרטיות, או כאופציה – עם מערכות תפעול אלקטרו-הידראוליות. האבזור הסטנדרטי עשיר ביחס ליתר היעים הזחליים בהיצע היצרנית, וכוללים בין היתר תאורת heavy-duty עמידה וקשיחה קדמית וצדדית, מיגוני זרועות ומערכת הידראולית מאסיביים, מסנני שמן ודלק הממוקמים בנפרד מהמנוע – במיקום קל לגישה, איטום מיוחד בפני חדירת אבק ומים לקבינה, מערכת איזון אוטומטית לזרועות, בקרת נסיעה עם מטען על הכף ועוד.
יבואנית הצמ"ה של קייס לארץ היא חברת קרסו. לא ידוע בשלב זה על כוונה לייבא דגם חדש זה לארץ.