חדירה מוצלחת של Zoomlion לישראל


חברת ניו פלדמן, נציגת קונצרן הצמ"ה הסיני זומליון מדווחת בסיפוק על החדרה מוצלחת ביותר של המותג בארץ, מהלך שאף מגובה בהכרה רשמית מצד בכירי הקונצרן; זומליון בחרה בסוכן הישראלי שלה כסוכן מצטיין עולמי של הקונצרן, וזאת הודות למכירות גבוהות מהמצופה של מנופי צריח ומעליות לתעשיית הבניין בשנת הפעילות הראשונה בארץ. יו"ר החברה – רן גנץ, המנכ"ל אבי לוינזון, מנהל חטיבת הבנייה גיא בן-דוד וצוותו, זכו בפרס הצטיינות עולמי על פעילות מוצלחת בישראל, במסגרתה הושכרו ונמכרו עגורני צריח ומעליות לבניה בשיעורים גבוהים משמעותית מהיעדים שהוצבו וכן קצב רכישת העגורנים והמעליות לבניה כמעט הכפיל את התוכנית המקורית לשנת 2018. חברת ניו פלדמן זכתה לשבחים מפי בחירי הקונצרן הסיני גם על הקמת והפעלת מערך שירות נרחב ומקצועי, מרכז לוגיסטי ורמת שביעות רצון גבוהה מצד לקוחותיה. יש להדגיש כי כל מוצרי זומליון המשווקים בארץ עומדים כולם בתקנים האירופאיים העדכניים, וזהו למעשה תנאי לשיווקם בארץ.

זומליון נוסדה ב-1992 על בסיס חברות ממשלתיות ומאז גדלה בקצב מסחרר, וכיום היא מוגדרת כיצרנית הצמ"ה העשירית בגודלה בעולם; היא מעסיקה כיום 30,000 עובדים בעשרות מפעלים בסין לבדה, והנה בעליה של נדל"ן רב בדמות עשרות פרקים תעשייתיים ומסחריים בסין. החברה מתמחה כמעט בכל סוגי הצמ"ה, מעליות לבניין, ציוד לבטון, מנופים, ציוד לסלילה, משאיות (בעיקר לפינוי אשפה), מכונות קידוח ועוד.
ב-2008 רכשה זומליון את ענקית הציוד לבטון האיטלקייה CIFA – בשעתו השלישית בגודל בתחומה בעולם, וזה עתה – במסגרת תערוכת BAUMA 2018 – הכריזו קברניטי החברה על רכישת יצרנית המנופים הגרמנייה Wilbert. המטרה היא כמובן העלאת הרמה המכאנית/טכנולוגית של מוצריה, והניסיון האירופאי שנרכש יחד עם רכישת החברות דנן אמור לסייע ולקצר הליכים.

מימין לשמאל: מנהל מכירות טורקיה וישראל – וינסנט דנג; מנכ"ל ניו פלדמן – אבי לוינזון; יו"ר ניו פלדמן – רן גנץ; מנהל חטיבת הבנייה ניו פלדמן – גיא בן דוד; מנהל פעילות אירופה ואגן הים התיכון בזומליון – מרקו פולסטרי ומנהל פעילות טורקיה, ישראל ואגן הים התיכון בזומליון – אלן זהנג

מימין לשמאל: מנהל מכירות טורקיה וישראל – וינסנט דנג; מנכ"ל ניו פלדמן – אבי לוינזון; יו"ר ניו פלדמן – רן גנץ; מנהל חטיבת הבנייה ניו פלדמן – גיא בן דוד; מנהל פעילות אירופה ואגן הים התיכון בזומליון – מרקו פולסטרי ומנהל פעילות טורקיה, ישראל ואגן הים התיכון בזומליון – אלן זהנג

בניו פלדמן חושפים בפנינו את התוכניות להמשך, ובעיקר לשנה הקרובה בגזרת זומליון; אלו תכלולנה בין היתר ייבוא כלים חדשים בתחום הבנייה – לאחר שפלדמן החלה לייבא בשנה האחרונה מנופי צריח 10 ו-12 טון (Flat-top), היא קיבלה אישור תקינה אירופאי וישראלי גם לייבוא דגמים גדולים יותר (16 ו-20 טון) לאחר שהותאמו לדרישות האיכות האירופאיות המחמירות.

בנוסף, זומליון מתאימה בימים אלה מנופי צריח קטנים יותר (8 טון) במיוחד לשוק הישראלי והאירופאי וכן מנופי לאפר (בעלי זרוע מתרוממת) המיועדים לבניית מגדלים גבוהים עם קירבה בין המנופים. דגמים אלה צפויים להגיע לישראל לקראת סוף הרבעון הראשון של 2019.
עוד חדשה מתייחסת לשיווק ציוד חדש בתחום המעליות והמעלונים לבניה; ניו פלדמן מחזקת בימים אלה את שיווק מעליות הבנייה של ZOOMLION בדמות השקת מוצר חדש אשר יגיע לישראל בסוף הרבעון הראשון של 2019: מעלון ייחודי לשוק הישראלי, אשר מתוכנן להרים חומרי גלם בלבד (ללא אנשים) על פלטפורמה פתוחה בהתקנה על מגדל סטנדרטי ועם כושר הרמה של 2.5 טון. יתרונו של מעלון זה הוא במחירו התחרותי, בפשטות ההפעלה שלו ובכדאיות הגבוהה לקבלן בבניית בניינים נמוכים עד בינוניים.