מחפר היטאצ'י ZX345USLC-6

קצר ועבה על-פי היטאצ'י

מחפר היטאצ'י ZX345USLC-6

מחפר היטאצ'י ZX345USLC-6

היטאצ'י משיקה את מחפר ה'מינימום סרח עודף' הכבד ביותר מתוצרתה אי פעם – היטאצ'י ZX345USLC-6. המחפר שוקל 35.7 טון, מוכן לעבודה והוא מונע באמצעות מנוע איסוזו בנפח 7.8 ליטר המייצר כאן כ-250 כ"ס. לא מדובר במחפר 'אפס בליטה', שכן בניגוד לכזה, חלקו האחורי בולט מעבר לקו הזחלים כאשר מצודד, למרות שמדובר במקרה זה בבליטה מינורית; ההיטאצ'י החדש בולט פחות מ-40 ס"מ בחלקו האחורי כאשר הוא מצודד ב-90 מעלות מקצה קו הזחלים, ובמצב זרוע מקופלת הוא בולט כ-170 ס"מ בלבד בחלקו הקדמי, כאשר מצודד. מדובר בקיצור של 116 ס"מ מאחור בהשוואה לבליטה של 'זנב' המחפר הזחלי הסטנדרטי – היטאצ'י ZX300LC-6 השוקל כ-30 טון והמוצע עם מנוע דומה.

מחפר היטאצ'י ZX345USLC-6

מחפר היטאצ'י ZX345USLC-6

היטאצ'י מייעדים את המחפר החדש בעיקר עבור הנדרשים לעבוד במקומות צרים או קשים לתמרון, בין היתר משימות אורבניות בתוככי ערים ועבודות לצד כבישים או מדרכות, בהן כל חריגה מקו רוחב מסוים יכולה להיות בעייתית ולעכב את העבודה, ולא פעם דורשת סגירת נתיב נוסף, על כל ההשלכות שבכך. עבור אלו, מוצע כאן מחפר במשקל שאינו מקובל בסגמנט זה, הספק גבוה יחסית וביצועים בהתאם. בהיטאצ'י טוענים עוד כי הקבינה המוצעת בכלי זה היא המרווחת והנוחה בתחום, והיחידה בשוק בגודל מלא המותקנת על כלי 'קצוץ זנב'.
למחפר החדש היטאצ'י ZX345USLC-6 משאבה הידראולית עם הספיקה החזקה בתחום, מבטיחים אצל היצרנית, המבטיחה זמני פעולה קצרים. האבזור הסטנדרטי כולל בין היתר מערכת ציפה לכף, מערכת פילוס אוטומטית ושחרור וחיבור מהירים של ציוד מתוך הקבינה. ברשימת האופציות בתשלום נמצא בין היתר עוד ברזים הידראוליים בקצה הזרוע, לאפשרות הפעלת ציוד מורכב יותר או הדורש עוד ספיקה הידראולית.
בשלב ראשון מוצע המחפר החדש בצפון אמריקה בלבד. לא ברור מתי תוצע גרסה 'אירופאית' שתהפוך רלוונטית גם אצלנו. נמשיך לעדכן

איך היטאצ'י ZX345USLC-6, בהשוואה למתחרים? לחצו על התמונה וכנסו אל מנגנון ההשוואה הייחודי שלנו