כמו גדול על-פי Trimble


מומחית מערכות הנחייה, הניווט והבקרה האמריקאית טרימבל (Trimble) משיקה את ה-Earthworks GO! – מערכת בקרה ושליטה למפלסות קומפקטיות; הכוונה למערכות המיועדות ליעל ולמקסם מערכות של מפלסות המתחברות למיני מעמיסים, והמהוות ציוד נוסף המוצע על ידי יצרניות שונות לביצוע עבודות פילוס ויישור בקנה מידה קטן יותר.
טרימבל Earthworks GO! מבטיחה ייעול מקסימלי של מערכות פילוס קומפקטיות וניידות, קלות בתפעול, נוחות מרבית בהתקנה ובפירוק ומדידה מדויקת ברמה המוכרת מציוד בגודל מלא. בטרימבל טוענים כי המערכת החדשה מתוצרת החברה היא ייחודית בשוק והיחידה המיועדת להתקנה על ציוד קיים, ללא קשר ליצרן, לדגם או לציוד המפעיל אותו (לרוב יעה אופני או זחלי ('בובקט') או מעמיס אופני קומפקטי).
טרימבל Earthworks GO! מיועדת לקבלנים הנדרשים לטפל ביישור או פילוס קרקע במסגרת הפרוייקט בו הם עוסקים, כאשר מדובר בתוספות או השלמות במסגרת העבודה שלא תמיד דורשות ציוד כבד יותר. הוספת המערכת של טרימבל, כך מובטח על ידי היצרנית, תאפשר עבודה מדויקת ביותר גם עם ציוד קומפקטי המתחבר לצמ"ה קטן וקל, גם כאשר המפעיל אינו דווקא מומחה או בעל ניסיון עם הפעלת מפלסות.

המערכת החדשה של טרימבל מתבססת על טכנולוגיית לייזר ומערכות נחייה מבוססות לוויין. זמן הלימוד להפעלת המערכת ביעילות מובטח להיות קצר מאוד ופשוט, ושימוש במערכת תייעל את העבודה והתפוקה בלפחות 20%, טוענים בטרימבל, בהשוואה לעבודה עם מפלסות מתחברות ללא ציוד נחייה והכוונה.
נציגת טרימבל בישראל היא חברת Sitech-Israel מחולון (סניף ראשי; סניפ]ים נוספים בכל הארץ), טל' – 052-2153844