מעמיס אופני Yanmar V65

מעמיס קומפקטי חדש ליאנמר

מעמיס אופני Yanmar V65

מעמיס אופני Yanmar V65

יאנמר היפנית מרחיבה את ההיצע עם הוספת מעמיס אופני אל ארסנל הכלים שלה; מדובר ביאנמר V65 המעגל את היצע המעמיסים הקומפקטיים החדשים של החברה כלפי מטה, והממוקם מתחת למעמיסים המעודכנים יאנמר V120 (משקל עבודה 7.1 טון, 101 כ"ס), יאנמר V100 (משקל עבודה 5.8 טון, 75 כ"ס) ויאנמר V80 (משקל עבודה 4.9 טון, 61 כ"ס).

מעמיס אופני Yanmar V65

מעמיס אופני Yanmar V65

יאנמר V65 שוקל 4.2 טון ומנוע הדויץ 3.1 ליטר שלו מציע כאן 50 כ"ס (עומד בתקני שלב 3 האירופאיים ו-Tier 4i האמריקאים). הכוח מועבר אל ארבעת הגלגלים באמצעות מערכת הידרוסטטית, הינע כפול קבוע ודיפרנציאלים מוגבלי החלקה מפנים ומאחור. המהירות המרבית עומדת על 20 קמ"ש, כאשר ניתן להזמין מערכת המאפשרת מהירות של עד 30 קמ"ש – כאופציה בתשלום.
יאנמר מוסיפה את ה-V65 להיצע כמעמיס קומפקטי – לא רק בקטגוריית המשקל, אלא לא פחות מכך בממדים: עם אורך של פחות מ-4.8 מ' (כף על הקרקע), גובה של כ-2.6 מ' ורוחב (לפי דגם הכף) של עד 1.7 מ' מדובר בכלי מהקומפקטיים בסגמנט. נוסף על כך מציע המעמיס החדש כושר צידוד מרבי של 40 מעלות – לטובת יכולת תמרון גבוהה גם במקומות צפופים וקשים להתנידות, ועדיין מאפשר הרמת מטען מרבית של קרוב ל-2.6 טון בכף – בצידוד מלא. 50 כוחות הסוס שמנועו מספקים יחד עם המשקל העצמי (4.2 טון, כאמור) מעמידים דגם חדש זה של יאנמר מול מגוון מתחרות וותיקות ומוכרות (ראו חלק מהן בטבלה ההשוואתית למטה).

מעמיס אופני Yanmar V65

מעמיס אופני Yanmar V65

יאנמר V65 תוכנן לעבוד הן עם מגוון כפות והן עם מזלגות להעמסת משטחים וכיו"ב. לטובת אחיזה טובה גם על מצב משובש ושאיינו מפולס מוצע סרן אחורי המחובר במרכזו אל השלדה והמאפשר מהלך של 12 מעלות לכל צד. בכך, טוענים ביאנמר, נמצאים בכל רגע נתון כל ארבעת הגלגלים במגע עם הקרקע.
יאנמר ציידו את המעמיס הקומפקטי החדש בקבינה המוכרת מהדגמים הוותיקים יותר שהוצגו (V80-V120 שהוזכרו למעלה), מה שמבטיח, על פי דברי היצרנית, תפעול אינטואיטיבי ונוח, נוחות גבוהה, רמת בידוד טובה בפני רעשים ואקלים וגישה נוחה לכל אמצעי הפיקוד, השליטה והבקרה. מעמיסי יאנמר מוצעים בארץ על ידי חברת דיזל ציוד בע"מ. איך המעמיס החדש של יאנמר בהשוואה למתחרים? לחצו על התמונה למטה והשוו: