מעמיס אופני וולוו L90H

מעמיסים חדשים ומשופרים לוולוו (וידאו)

מעמיס אופני וולוו L90H

מעמיס אופני וולוו L90H

וולוו משלימה את רענון ועדכון המעמיסים הבינוניים במשקלם מתוצרתה – וולוו L60H במשקל עבודה של 12 טון בקירוב, וולוו L70H במשקל עבודה של 14 טון בקירוב ו-וולוו L90H השוקל 16 טון בקירוב, עם התחלת שיווק הדגמים המחליפים, המוצעים תחת אותו השם – עם תוספת הספרות 2.0, קרי – דור שני – ובעיצוב כמעט זהה לחלוטין; וולוו אף מעדכנת את הנתון המשמעותי ביותר בסדרת השיפורים האחרונה – צריכת הדלק – עם הבטחה לחיסכון של 25% מרשימים בהחלט, לעומת חיסכון של 20% "בלבד" כפי שהובטח עם תחילת רענון הדגמים. מבחינת וולוו מדובר בהיצע תחרותי מאי פעם עבור לקוחותיה, עם כלים מחודשים ומשופרים באופן משמעותי, מה שמבטיח תפוקה ויעילות גבוהות משמעותית בעבודה, ביחס לדגמים היוצאים.

מעמיס אופני וולוו L60H

מעמיס אופני וולוו L60H

רשימת השיפורים והרענונים שבוצעו במעמיסים החדשים היא ארוכה למדי, כאשר עיקרה הוא הטיפול במנוע (וולוו 6-צילינדרי, 5.7 ליטר עם תוספת הספק ביחס למנועים הקודמים) המבטיח לא רק תוספת כוח, אלא במקביל גם ירידה משמעותית ביותר בצריכת הדלק, כאמור, אך לא רק; המשאבה ההידראולית שופרה בכל הדגמים ומציעה ספיקה גבוהה יותר, וכפועל יוצא – זמני פעולה (פתיחה וסגירה) מהירים יותר. עוד שיפורים המובילים בסופו של דבר להגברת היעילות במקביל להורדת עלויות התפעול הם ממיר מומנט חדש, המציע סבבי פעולה מהירים יותר – בסל"ד מנוע נמוך יותר; מערכת בקרה Smart Control יעילה יותר, המבטיחה סנכרון יעיל ככל הניתן בין פעולת המנוע לפעולת המשאבה ההידראולית; בקרה חדשה להפעלת המצערת, למניעת קפיצות ו'מכות' בנסיעה על מצע משובש או מטלטל; מערכת משופרת למניעת החלקת גלגלים בנסיעה על מצע בעל אחיזה גבולית – למניע בלאי וצריכת דלק מיותרת;

שיפור זה מצטרף לירידה בצריכת הדלק ומהווה את עיקר היתרון של הדגמים החדשים לעומת העכשוויים, היוצאים מהשירות.
מערך הזרועות במעמיסים החדשים של וולוו חדש אף הוא, ומוצע בשני אורכים שונים לבחירה; בוולוו טוענים כי התכנון מחדש של זרועות הכף נועד לאפשר מיצוי מלא של הכוח שהתווסף למערך הזרועות ההידראוליות, ובמקביל מציע גובה ציר כף גבוה יותר. בשורה התחתונה מתיימרים המעמיסים המחודשים L60H, L70H ו-L90H להציע (גם) כושר הרמה טוב יותר מבחינת המשקל, כוח פריצה משופר וגובה הרמה גבוה יותר; בוולוו מצהירים על עלייה של 1.7% עד 3.4% בכושר ההרמה המרבי בכף.

מעמיס אופני וולוו L70H

מעמיס אופני וולוו L70H

במסגרת הרענון המקיף לשלושת דגמי המעמיסים החדשים טופל גם נושא התחזוקה והטיפולים בשטח, עם תכנון מחדש של הגישה למערכות החשובות – מצנן, בדיקת ומילוי נוזלים וכיו"ב. מצנן המנוע מאפשר מעתה גישה נוחה יותר מגובה הקרקע לצורך שליפה וניקוי, ומצנן השמן גדל בשטחו בלא פחות מ-50%, לאפשר שיפור בקירור המערכת – מה שמוביל להורדת טמפרטורת הנוזל ההידראולי ובכאן לשיפור בתפקודו, תגובות מהירות יותר, מרווחי החלפה ארוכים יותר ופעולה מיטבית של כלל המערכת ההידראולית בכלים. אופציה חדשה היא מערכת צינון חיצונית לסרנים – למניעת חימום יתר של השמן במערכת ובכך שמירה על תכונותיו המיטביות גם בתנאי קיצון. אופציה חדשה נוספת היא השהיית דימום המנוע, כך שהמנוע ייכבה מעצמו עם הכיבוי מצד המפעיל – לאחר שיגיע בסרק לטמפרטורה שתמנע נזקים כתוצאה מכיבוי בטמפרטורה גבוהה מדי.
בוולוו כבר החלו לשווק את הגרסאות המעודכנות של המעמיסים החדשים. יבואנית וולוו לארץ היא חברת מאיר