Generac MLT4060MVD LED

מגדל תאורת Led אוטונומי מ-Generac (וידאו)

Generac MLT4060MVD LED

Generac MLT4060MVD LED

Generac האמריקאית משיקה מגדל תאורה חדש, מתקדם ומתוחכם, אשר הודות לשימוש בטכנולוגיית ה-LED רבת העוצמה אך החסכונית בצריכת החשמל מאפשר עבודה רציפה של לא פחות מ-533 שעות עם מיכל סולר אחד!
מגדל התאורה החדש – MLT4060MVD – מצויד בטכנולוגיית זיהוי רמות תאורה ותנועה מתקדמת, ולפיכך הוא מוגדר כ'אוטונומי', קרי: הוא אינו דורש כיוון, הדלקה או כיבוי באתר העבודה, ובנוסף גם לא צריך לכוון את עוצמת התאורה וכמות הפנסים הדולקים. המערכת האוטונומית מכונה על ידי היצרנית בשם Power Zone Autolight Controller והיא שולטת בתאורה באופן אוטומטי, על פי הצרכים, באמצעות חיישני תנועה, אור ואבק.
הממעיל יכול לכייל ולכוון את רמות הרגישות והתגובות למצבי תאורה משתנים מראש, ומערכת השליטה והבקרה של המגדל תדאג ליישום בפועל – ללא מגע יד אדם, כאמור.

Generac MLT4060MVD LED

Generac MLT4060MVD LED

מגדל התאורה Generac MLT4060MVD כולל 296 נורות LED המייצרות עוצמת תאורה הכמעט כפולה מהמוצע על ידי מגדלי תאורה מקבילים בגודלם המצוידים בנורות קונבנציונליות – למעלה מ-172,000 Lumen. זאת ועוד: היצרנית מעניקה "אחריות לכל החיים" על נורות ה-LED, שמבחינה מעשית מדובר על אחריות ל-10 שנים. בשל תכונותיהן של נורות בטכנולוגיית ה-LED אין צורך להמתין עד שהנורות נדלקות במלוא העוצמה; הליך זה קורא תוך שבריר השנייה עם ההדלקה. גובה המגדל מגיע לכדי 7.0 מטרים, באמצעות מוט מרכזי טלסקופי, והוא ניתן כמובן לצידוד מלא. מיותר לציין כי מגדל התאורה, מערכת הפנים וכל מערכותיו עמידים ב-100% בפני חדירת לחות או אבק.
מגדל התאורה החדש של Generac מוגדר כ-Heavy Duty ומיועד לתפקד (גם) באיזורים מרוחקים ובתנאי קיצון – הן מבחינת אקלים והן מבחינה טופוגרפית. כאמור, מיכל דלק גדול מאפשר עבודה רציפה למשך זמן ארוך במיוחד ללא הצורך לתדלק, ובנוסף לכך, במסגרת ההבטחות לעלויות שוטפות נמוכות במיוחד ומינימום תחזוקה וטיפול בשטח, יש להחליף שמנים מדי 750 שעות עבודה.
יבואנית Generac לארץ היא חברת ג'נרקל תעשיות בע"מ מנתניה