במת הרמה JLG 530 LRT

שיפורי הבמה לשטח

במת הרמה JLG 530 LRT

במת הרמה JLG 530 LRT

במות ההרמה מסדרה LRT של JLG הוצגו לראשונה בתחילת 2016, כבמות קשוחות רב שימושיות, המיועדת לפעול גם על מצע שאינו חלק ומפולס, עד כדי תנועה בשטח של ממש.
עתה, למעלה משנתיים וחצי מאוחר יותר עוברת סדרה LRT רענון ושדרוג שעיקרם חיזוק ייעודם והתאמתם לתנאי העבודה הקשים עבורם תוכננו; מדובר בשיפורים המתבססים בעיקרם על היזון חוזר מצד לקוחות והצעות שיפור שהצטברו אצל היצרנית. במות אלו מתיימרות מעתה להציע יכולת הרמת מטען גבוהה יותר ושיפור בכושר התמרון וכושר הטיפוס על מצע רעוע או טובעני. בנוסף טופלו סעיפי התחזוקה והקלות בטיפולים, שיפור האמינות ושיפור בנוחות ובהנדסת האנוש עבור המפעילים.
"הבנו שיש דרישה גוברת מצד לקוחותינו למוצר שכזה" אמר עם השקת הסדרה המעודכנת רפאל נונז, מנהל המוצר ב-JLG "לקוחותינו מבקשים עוד יכולות נשיאה והרמה, עוד כושר תנועה בשטח ועוד יכולת טיפוס. במקביל התקבלו דרישות לפשט עוד יותר את הגישה למכלולים השונים לצורך תחזוקה וטיפולים, וכך עשינו".

במת הרמה JLG 530 LRT

במת הרמה JLG 530 LRT

השיפורים שבוצעו בסדרת הבמות LRT כוללים אינספור נגיעות קטנות יחסית, שכולן יחד אמורות להפוך במות אלו למעשה לחדשות. מנגנון הג'וי-סטיק הוא חדש, עם הבטחה לרגישות גבוהה יותר לפקודות היד ולעוד פונקציות, כמו גם לשיפור בארגונומית. בין היתר שופרו התגובות להיגוי, באמצעות מעבר מהיר ומדויק יותר ומעקב אחר מצב צידוד הגלגלים באמצעות הצג שבעמדת המפעיל.

במת הרמה JLG 530 LRT

במת הרמה JLG 530 LRT

מנגנון ההרמה שופר, בין היתר על ידי החלפת הבוכנות בחדשות, מהירות וחזקות יותר, ושיפור השיכוך בעת הפסקת פעולת ההעלאה או ההורדה למזעור נדנודים וזעזועים. כל החומרה עודכנה באמצעות תוכנות חדשות ומתקדמות יותר, וניתן יהיה לעדכנן כל אימת שיצא עדכון. מדובר על פעולות הרמה והורדה, בקרות בטיחות ומשקל, בקרות זווית, חלוקת העברת הכוח אל הגלגלים ועוד, ששופרו משמעותית.
בסעיף השיפור בתחזוקה ובגישה למנוע, כאמור, מוצעת מעתה אפשרות לפתוח את פתח המנוע בזווית רחבה יותר, כאשר הדלת עצמה גדולה מבעבר. כל המנועים בסדרה זו, אגב, הם מנועי דיזל העומדים בתקני Tier 4F והמעבירים כוחם אל כל הגלגלים באמצעות מערכת הידראולית. כל המנועים, אגב, קיבלו מערכת פליטה חדשה שנועדה להוריד את רמות הרעש בזמן העבודה בעד 5%. רמות הוויברציות ירדה אף היא, הודות להחלפת התושבות בחדשות ומשופרות.
אחרונים חביבים הם עדכונים עיצוביים במנגנון המספריים, בתא העובדים ובחלקי מרכב נוספים בכלי, המיישרים קו עם דגמים עדכניים וקומפקטיים יותר בסדרה. יבואנית JLG לארץ היא חברת רום מפתח תקווה

במת הרמה JLG 530 LRT

במת הרמה JLG 530 LRT