מעמיס טלסקופי דיאצ'י Icarus 50.18

טלסקופי חדש מ-Dieci

מעמיס טלסקופי דיאצ'י Icarus 50.18

מעמיס טלסקופי דיאצ'י Icarus 50.18

דיאצ'י (Dieci) האיטלקייה משיקה מעמיס טלסקופי חדש בשם Icarus 50.18. מדובר במעמיס מהדור החדש של היצרנית, המחליף בהדרגה את ה מעמיסים הטלסקופיים הקיימים. השם רומז לגבי ביצועי הכלי: יכולת הרמה מקסימלית של 5,000 ק"ג, וגובה הרמה מרבי של 18 מטרים.
בדיאצ'י מדגישים את ניסיונם הארוך בבניית ציוד מכאני הנדסי – במיוחד ובמותאם לתנאי השוק האירופאי. ה-Icarus 50.18 אינו שונה בהיבט זה, ולדברי היצרנית הוטמעו בו לא מעט הערות, בקשות ועצות של לקוחות שעבדו עם מעמיסים טלסקופיים קודמים של היצרנית. השקת המעמיס הטלסקופי החדש – על ביצועיו הגבוהים – נועדה לתת מענה לדרישה הגוברת לציוד חזק יותר מהיר וזריז יותר, חסכוני ונקי יותר ועם יכולות הרמה והגעה מרשימים יותר.
דיאצ'י Icarus 50.18 מונע באמצעות מנוע קובוטה עדכני (שלב 4) המייצר 116 כ"ס. הכוח מועבר אל ארבעת הגלגלים באמצעות מערכת הידרוסטטית, וכמובן הן ההיגוי והן ההינע הוא לכל הגלגלים. למעשה, כל המעמיס הטלסקופי הוא חדש ותוכנן מן המסד ועד לטפחות ככזה. עיקר ההבדל – למעט העיצוב החיצוני, כמובן – בין מעמיס זה בהשוואה לדגמים קודמים של דיאצ'י הוא בשלדה, שאינה רק חדשה, אלא תוכננה ובנויה באופן שונה מהמוכר עד כה אצל יצרנית זו, עם הבטחה לעלייה משמעותית ברמת הקשיחות, היציבות והעמידות גם בתנאי העבודה הקיצוניים ביותר. מאידך, חלקים ומרכיבים רבים אחרים נלקחו מדגמים קיימים של היצרנית, בכלל זה, למשל, תא המנוע שנלקח מסדרת ה-Agrifarmer, המנוע – המוכר גם ממוצרים אחרים של היצרנית, מערכת הפליטה המשותפת לדגמים נוספים, מיכל הדלק, יחידת הזרוע (ה'בום') שמתבססת על זו המותקנת בסדרה הכבדה יותר Pegasus ועוד. הקבינה פותחה במיוחד עבור דגם זה בשיתוף סדנת העיצוב האיטלקייה הנודעת Giugiaro Design על בסיס קבינה המשרתת כבר בכמה דגמי מעמיסים טלסקופיים של דיאצ'י.
בין יתר המערכות המוצעות בדיאצ'י Icarus 50.18 החדש נציין את האפשרות לעבודה במצב Eco בו מוגבל סל"ד המנוע, ובכך נחסך דלק. יבואנית דיאצ'י לארץ היא חברת צ.ל.ע מעמק חפר

מעמיס טלסקופי דיאצ'י Icarus 50.18

מעמיס טלסקופי דיאצ'י Icarus 50.18