חדש מ-CASE: מישלין X Tweel למיני מעמיסים


אגף הצמ"ה בקייס (CASE) מודיע כי מעתה יוצעו כאופציה לבחירת הלקוח עבור כל המיני מעמיסים מתוצרתו הגלגלים המהפכניים של מישלין – ה-X Tweel. מדובר בשילוב בין צמיג לחישוק, בו החישוק עצמו משמש כמשכך הודות למבנהו הייחודי, והוא אינו ממולא אוויר – כך שעמידותו בפני תקרים דומה למוכר מצמיגים מלאים מחד, אך תכונותיו הדינאמיות דומות יותר לאלו של צמיג הממולא באוויר מאידך.
מישלין מציעה את ה-X Tweel בשוק האמריקאי כבר מאז 2013 כאופציה להתקנה עצמית על מיני מעמיסים, והוא משווק מאז במבחר פרופילים – מחלק ועד שימוש על מגוון סוגי קרקע – ממצע הדוק וקשה ועד לבוץ.
ענקית המיכון החקלאי ג'ון דיר היתה הראשונה בשוק להציע את ה-X Tweel כאופציה "מהמפעל" עבור ציוד שלה, וזה היה מסוף 2014 עבור מכסחות הדשא המקצועיות שלה.
כאמור, קייס היא הראשונה להציע את הצמיגים המהפכניים של מישלין כאופציה לבחירה עבור לקוחות המיני מעמיסים שלה (כל הדגמים האופניים) מעתה. בקייס מדגישים כי מדובר באופציה עבור הלקוחות שעברה תקופה ארוכה של בחינות וניסויים, עם הבטחה להעניק ערך מוסף ממשי בכל הקשור לחיסכון בסעיף הצמיגים. השימוש בגלגלי ה-X Tweel מבטיח תחושות ותכונות כשל צמיג פניאומטי יחד עם הרוגע המוענק על ידי צמיג מלא בכל הקשור לשרידות, קשיחות ועמידות בפני תקרים ופגיעות.

מישלין X Tweel מחליף הן חישוק והן צמיג באחת, ומונע כל מערך הקשור להחלפות צמיגים, תיקון תקרים או מילוי אוויר, מה שקל לתאר כיתרון משמעותי באתרי העבודה. שטח פני הצמיג מוצעים כאמור בכמה דוגמאות, בכלל זה פרופילים המבטיחים כושר אחיזה גבוה ביותר גם בתנאי לחות ואחיזה מוגבלים, בין היתר הודות ליכולת הניקוי העצמי הגבוהה שלהם. בקייס טוענים כי לצמיגי לגלגלי המישלין X Tweel אורך חיים של פי שניים עד שלושה בהשוואה לצמיג סטנדרטי, ובנוסף מובטח חיסכון בזמן טיפול בתקרים, תקלות וניפוח אוויר, מה שמבטיח עלייה בתפוקה בעת העבודה.
יבואנית הציוד המכני הנדסי של קייס לארץ היא חברת קרסו מוטורס.