מעמיס טלסקופי בובקט V519

מעמיס טלסקופי יעיל מבובקט

מעמיס טלסקופי בובקט V519

מעמיס טלסקופי בובקט V519

בובקט משיקה מעמיס טלסקופי חדש בשם V519. מדובר במעמיס הראשון בסגמנט המשקל שלו (משקל עבודה חמישה טון) מתוצרת בובקט המצוייד במנגנון החיבור והניתוק המהיר פרי פיתוח וייצור היצרנית – Bob-Tach quick attachment system, מנגנון עבורו פותח ליין כלים נרתמים המתיימר לאפשר עבודה מהירה וזורמת גם כאשר מדובר במגוון משימות שונה.
בובקט V519 החדש מיועד לכל טווח השימוש במעמיסים טלסקופיים המקובל כיום – החל בשימוש תעשייתי, בבניין, עבודות תשתית, קונסטרוקציה, עבודות עפר וכיו"ב, ועד למשימות חקלאיות דוגמת העמסת חציר וקש, עבודות ברפתות ובמרכזי מזון וכיו"ב.
בובקט עושה שימוש במנוע פרי ייצור עצמי בשם D34 בנפח 3.4 ליטר המייצר כאן 74 כ"ס. מנוע זה אינו דורש מסנן חלקיקי דיזל נפרד, והוא כולל מצב עבודה המכונה Eco המיועד לעבודה בעצימות נמוכה (העמסות משקל נמוך או נסיעה מנהלתית, למשל), תוך הבטחה לחיסכון ניכר בצריכת הדלק במצב זה.

מעמיס טלסקופי בובקט V519

מעמיס טלסקופי בובקט V519

ה'בום' הנו דו-שלבי ומסוגל להיפתח אופקית לטווח של 313 ס"מ ולהגיע לגובה הרמה מרבי של 584 ס"מ. כושר ההרמה המרבי עומד על כ-2.5 טון – גם בגובה מרבי – וכ-1.0 טון במפתח אופקי מרבי. הכוח מועבר אל ארבעת הגלגלים באמצעות מערכת הידרוסטטית בעלת 2 מהירויות, המאפשרת מהירות נסיעה מרבית של עד 29.5 קמ"ש. בין יתר מערכות הבטיחות מוצעת בכלי זה כסטנדרט מערכת עצירה אוטומטית, המביאה את הכלי לעצירה מלאה עם עזיבת דוושת התאוצה, ללא הצורך להפעיל את בלם החניה – מאחר וזה האחרון מופעל במצב זה אוטומטית. בכך מאפשרות עצירות תכופות ואף ירידה ועלייה מהכלי – ללא חשש שהכלי יזוז ללא כוונה.
עוד פונקציה חדשה המוצעת במעמיס הטלסקופי V519 היא ביכולת המפעיל לקבוע את מהירות הנסיעה המרבית ואף את גובה סל"ד המנוע (למשל: במצבי עבודה בעומס נמוך או במהירויות איטיות) כאשר במקביל לא נפגעת עוצמת הספיקה של המערכת ההידראולית. המפעיל יכול לשנות ולעדכן מצב זה – בהתאם לעומס ולאופי העבודה – גם תוך כדי תנועה, למשל במצב מעבר מעבודת העמסה בעומס מלא לנסיעה ללא מטען או מאמץ, והפוך. בבובקט מבטיחים כי פונקציה זו – המוצעת כסטנדרט במעמיס טלסקופי זה, ללא תוספת מחיר – תורמת באופן משמעותי לירידה הכוללת בצריכת הדלק ובבלאי, אך החברה אינה מפרטת באילו אחוזי חיסכון מדובר, בשלב ההשקה.
כמקובל בכלים המתקדמים בסגמנט זה כולל גם הבובקט V519 מערכת הפעלה מתקדמת המנווטת באמצעות ג'וי סטיק מרכזי, בו ניתן לכוון מגוון רחב של פונקציות, מערכות בקרה ושליטה ותפעול, בדיוק לפי העדפות ונוחות המפעיל. יבואנית בובקט לארץ היא חברת אמקול.

מעמיס טלסקופי בובקט V519

מעמיס טלסקופי בובקט V519