צמיג מישלין X Works Z

צמיג רב-שימושי ממישלין

צמיג מישלין X Works Z

צמיג מישלין X Works Z

חטיבת הצמיגים למשאיות ולרכב כבד במישלין משיקה סדרת צמיגים חדשה בשם X Works Z. בדומה לסדרת צמיגים בעלי הייעוד הדומה שברידג'סטון השיקה לא מזמן – סדרה M-001 – כך מיועדים גם הצמיגים בסדרה החדשה של מישלין לשמש משאיות הנדרשות לנוע הן על האספלט ובדרכים סלולות, והן בשטח, כפי שנדרש לא מעט בתחומי עבודות העפר, הסלילה, התשתיות, הובלת הנוזלים, החציבה וכיו"ב.

צמיג מישלין X Works Z

צמיג מישלין X Works Z

צמיגים דו-שימושיים דורשים בצועים מיוחדים, תכנון נכון וייצור בהתאם, מאחר והדרישות מצמיג שכזה על האספלט ובשטח הן שונות, ולעיתים אף מנוגדות. במישלין מסבירים כי הצמיגים החדשים תוכננו עם שטח מגע גדול יותר על הקרקע, דפנות ממוגנות ועבוד יותר (עד 50% ביחס לצמיגים חד שימושיים לכביש), תכנון מבנה פנימי המחזק את הצמיג בפני כוחות פיתול (קריעה), מבנה יציב יותר אך עדיין גמיש דיו ועמידות גבוהה במיוחד בפני שחיקה – למרות שימוש בגומי רך יחסית.
הצמיגים מסדרה X Work Z החדשה כוללים עיצוב סוליה חדש המבטיח פינוי מים ובוץ יעיל במיוחד, טוענים במישלין. עוד טוענים אנשי היצרנית כי הצמיגים החדשים מבטיחים אורך חיים מרבי עבור ציי משאיות הנדרשים לפעול בתנאי עבודה משתנים, עם הבטחה לשרידות ואורך חיים משופרים, ובמקביל ללא הוויתור על היכולות או רמת הבטיחות בכל סוג שימוש.

צמיג מישלין X Works Z

צמיג מישלין X Works Z

הצמיגים החדשים מסדרה X Works Z מוצעים לסרני ההיגוי, ההינע והנגררים – תוך ההתאמות הנדרשת. בשלב ראשון הוחל בשיווק הצמיגים במידת הבאות: 11R22.5, 12R22.5, 11R24.5, 315/80R22.5 ו-12R24.5.