Sany SCP160G Heavy Forklift Truck

SANY – הוחל ביבוא ארצה

Sany SCP160G Heavy Forklift Truck

מלגזה למכולות Sany SCP160G


יבואנית ומפיצת המלגזות וציוד ההרמה 'ג'נרל – ייבוא ושיווק ציוד שינוע והרמה' מאשדוד, מודיעה על חתימת הסכם יבוא והפצה בלעדי עם ענקית הצמ"ה הסינית סאני (Sany Heavy Industry Co., Ltd.) בישראל וברשות הפלסטינית. 'ג'נרל' ייבאה עד כה את המותגים EverLift, Feeler ו-Clark.
מוצרי סאני המיובאים ארצה מגיעים מגרמניה, ממפעל שהוקם שם על ידי סאני לפני כשלוש שנים בכדי לחדור כראוי לשוק האירופאי, עם מוצרים איכותיים יותר והמותאמים לתקינה האירופאית. בכוונת היבואנית להתמקד – לפחות בשלב ההתחלה – במלגזות קילשונים heavy duty ב משקלים של 16 טון ומעלה – עד ליכולת הרמה של 31 טון לגובה 5 מכולות. מהיבואנית נמסר כי מחירי הציוד מתוצרת סאני יהיו תחרותיים ביותר וכי בעתיד יורחב היצע הציוד המיובא על ידם.
Sany SCP160G Truck Crane

משאית מנוף Sany SCP160G


SANY היא כיום ענקית צמ"ה הממוקמת מבחינת היקף המכירות במקום החמישי בעולם. החברה מעסיקה כיום למעלה מ-90,000 עובדים בעשרות מפעלים ברחבי העולם, בין היתר בסין, ארה"ב, גרמניה, הודו ועוד. החברה הצעירה יחסית הוקמה ב-1989 על ידי הטייקון הסיני ליאנג וונגן (Liang Wengen) ושותפים נוספים. הקונצרן מייצר כיום מגוון רחב מאוד של ציוד כבד, הכולל בנוסף למלגזות וציוד הרמה מכל הסוגים גם ציוד לנמלים, ציוד לבטון, ציוד כרייה, ציוד סלילה, ציוד לתחנות כוח ורוח, ציוד מכני הנדסי ועוד. כיום סאיני היא הבעלים של יצרנית משאבות הבטון הגרמנייה הנודעת פוצמייסטר (Putzmeister) אותה רכשה ב-2012 ומאותה השנה היא גם שותפה ביצרנית המנופים האוסטרית פאלפינגר (Palfinger). לקבלת פרטים נוספים מיבואנית SANY לארץ, לחצו כאן
Sany Germany

צפעל SANY בגרמניה