Hyundai 30D-9

סדרת מלגזות דיזל חדשה ליונדאי

Hyundai 30D-9

Hyundai 30D-9


יונדאי השיקה סדרת מלגזות דיזל חדשה בטווחי המשקל של 2.2-3.3 טון תחת השם 'סדרה 9'. מדובר בשלב זה ב-4 דגמים: יונדאי 22D-9 עם כושר הרמה של 2.2 טון, יונדאי 25D-9 עם כושר הרמה של 2.5 טון, יונדאי 30D-9 עם כושר הרמה של 3.0 טון ויונדאי 33D-9 עם כושר הרמה של 3.3 טון.
ביונדאי מציעים את המלגזות החדשות עם 2 מנועים לבחירה: יאנמר עם 46 כ"ס או קובוטה עם 68 כ"ס, כאשר נדרש כוח נוסף או לעבודה תחת עומס גבוה. כאשר המלגזות מצוידות עם מנועי היאנמר החלש – והחסכוני יותר, מתווספת לשם הדגם האות E.
Hyundai 25D-9

Hyundai 25D-9


למלגזות החדשות מגביל מהירות הניתן לתכנון כסטנדרט. תפעלו מתבצע דרך מסך ה-LCD הגדול מול עמדת המפעיל. עוד בסעיפי הבטיחות מוצעת מערכת בקרת עומס מטען – כאופציה – הפועלת באמצעות חיישנים המודדים את לחץ הנוזל ההידראולי בבוכנות תורן. המשקל הנמדד מועבר במקביל אל המסך בקבינה ומאפשר למפעיל לדעת מה המשקל המועמס. במידה וניתנת פקודת הרמת המטען, וזה האחרון כבד מדי – תעצור המערכת את פעולת ההרמה תוך צפצוף אזהרה. מערכת נוספת היא מערכת איזון אוטומטי, אשר דואגת להזיז את התורן לפנים או לאחור בהתאם לצורך ולמשקל המטען, במטרה לייצב את המטען באופן מיטבי ולמנוע היפוך פתאומי לפנים. מערכת זו מאפשרת גם ייצוב התורן במאונך (90 מעלות) בלחיצת כפתור.
Hyundai 30D-9

Hyundai 30D-9


מערכות הבטיחות ממשיכות עם מנגנון למניעת הידרדרות לאחור, הנכנס לפעולה ברגע שהמלגזה נמצאת בשיפוע של 3 מעלות ויותר ונעצרת – בלם החניה החשמלי מופעל אוטומטית. לחיצה על דוושת התאוצה משחררת אוטומטית את הנעילה ומאפשרת המשך הנסיעה.
מערכת התאורה החדשה כוללת פנסי הלוגן מלפנים ו-LED מאחור. ביונדאי טוענים כי מיקום הפנסים במלגזות הדיזל החדשות מציע שדה ראיה מואר יעיל ונרחב מהמוכר בקטגוריה. כאופציה מוצעים מצלמת רוורס ותאורת LED מלאה, כולל לפנים.
היצע אופציות התרנים כולל תרנים כפולים בגבהים של 3.0 עד 5.0 מטרים, תרנים משולשים בטווח גובה הרמה מרבי שבין 3.7 עד 7.0 מטרים ותרנים מרובעים (העשויים 4 שלבים הנתונים האחד בשני) בטווחי הרמה מרבית של 6.1 עד 8.0 מטרים.
כל המלגזות מוצעות לבחירה עם צמיג יחד בכל צד מלפנים או עם צמיג כפול מכל צד, לבחירה. המלגזות החדשות מגיעות 'מהמפעל' עם אחריות מלאה לשנתיים או 3,000 שע"מ, כאשר מערכת ההרמה לבדה מקבלת אחריות מורחבת למשך 3 שנים או 6,000 שע"מ. לקבלת פרטים נוספים מיבואנית מלגזות יונדאי, לחצו כאן