Tailift new Z series

מלגזות Tailift – הדור הבא

בסוף 2014 נרכש גרעין השליטה ביצרנית המלגזות התאילנדית Tailift על ידי טויוטה היפנית. זו האחרונה רכשה 55% מהחברה בעבור כ-83 מיליון דולר מתוך כוונה להציע מוצרים תחרותיים ומותאמים טוב יותר לשווקים מתפתחים – תחום בו לאגף המלגזות בטויוטה היו וישנן תוכניות התרחבות בשנים הקרובות.
חברת Tailift חושפת סדרת מלגזות כל-חדשה, הראשונה שפותחה תחת בעלות טויוטה, תחת השם 'סדרה Z'. יש לציין ש-Tailift מייצרת זה מכבר סדרת מלגזות דיזל/גז המכונה Eco-Z במשקלי הרמה של 2.0-3.5 טון, אך ללא קשר לסדרה Z החדשה.

Tailift new Z series

Tailift new Z series


למרות הודעה כי הוחל בשיווק ובמכירות באמצעות סוכניה ברחבי העולם, לא מפרטת Tailift יתר על המידה אודות המפרט הטכני, הממדים והביצועים. מה שקיבלנו הן כמה תמונות ומפרט האומר שמדובר בסה"כ ב-10 מלגזות חדשות, עם יכולות הרמה הנעות מ-1.5 ועד 10.0 טון. המלגזות מוצעות עם מנועי בעירה פנימית – בנזין, דיזל או גז מעובה. אנשי היצרנית מבטיחים קפיצת מדרגה בתחום הנדסת האנוש, איכות הייצור, הנוחות בעבודה והגישה לנושאי בטיחות והגנה על המפעיל והנמצאים בסביבת המלגזה. דגש מיוחד הושם גם על נושא הגישה והטיפולים, עם הבטחה לשיפור משמעותי גם בתחומים אלו – לטובת יעילות בעבודה ומינימום איבודי זמן סביב נושאים אלו. תא המפעיל מרווח בהשוואה לדגמים קודמים של היצרנית בסדר גודל דומה ודגש רב הושם בתכנונו ובנייתו על בידוד בפני ויברציות ורעשים; המלגזות החדשות מסדרה Z מוצעות הן עם תא מפעיל פתוח והן עם קבינה סגורה, לבחירה.
חברת Tailift יוצגה בארץ עד לפני מספר חודשים על ידי חברת נ. פלדמן ובנו. מהחברה נמסר כי היא חדלה לעסוק בייבוא ומכירת מלגזות – ובתוך כך גם הפסיקה את ייבוא מותג המלגזות GC Power מסין. כיום מיובא ומשווק מותג המלגזות Tailift על ידי חברת רם-אפ מקיבוץ מענית. לקבלת פרטים נוספים מיבואנית מלגזות Tailift לארץ, לחצו כאן