הכי גדול של ליבהר

Liebherr LHM 800

Liebherr LHM 800


ליבהר הגרמנייה (Liebherr) חושפת פרטים ראשונים אודות מנוף נייד עצום ממדים המיועד לעבודה בנמלים. מדובר בגדול ובמאסיבי בהיצע המנופים של היצרנית המיועדים למשימות פריקה והעמסה של אניות, והוא משתייך לפיכך לסדרה LHM. הדגם החדש – LHM 800 – הוא השביעי להצטרף לסדרה, הגדול בהיצע ומסוגל להרים עד 308 טון – 100 טון יותר מהגדול בהיצע עד כה. רדיוס ההגעה/עבודה של המנוף הנו 64 מטרים והוא מסוגל להתמודד עם אוניות בהן עד 22 שורות של מכולות לאורך.
Liebherr LHM Series

Liebherr LHM Series


מהירות ההנפה המרבית היא 120 מ' לדקה והודות לכך – טוענים ב-Liebherr – מסוגל המנוף לפרוק בתצורתו הסטנדרטית עד 38 מכולות בשעה. כאשר המנוף מצויד במגבר כוח היברידי (מנוע חשמלי המצטרף למנוע הדיזל) עולה התפוקה לכדי יכולת פריקה/העמסה של עד 45 מכולות, או פריקת/העמסת תפזורת עד למשקל של 2,300 טון בשעה.
המנוף מתפקד על פניו כמנוף נייח או עגורן קונבנציונאלי, אך הוא נשען על שלדת עצומת ממדים בתצורת מסרק היושבת על עשרות גלגלים מונעים. לייצוב מותקנים בארבעת קצות הבסיס תומכות ענקיות, המעניקות למנוף השוקל 745 טון את היציבות הנדרשת. בסיס ה-Liebherr LHM 800 דומה לבסיס יתר המנופים בסדרה LHM, אך הוא עבר חיזוקים והתאמות נוספות, כמו גם הוספת גלגלים לטובת יכולת משופרת לעמוד בעומסים ויציבות גבוהה יותר.
Liebherr LHM 800

Liebherr LHM 800