טרקס מיוחד לשוק ההשכרות

Terex TLB840R

Terex TLB840R


טרקס משיקה את המחפרון החדש TLB840R המוגדר על ידה כ"כלי חזק, זול לתחזוקה ולרכישה, שתוכנן במיוחד עבור הדרישות המאפיינות את שוק ההשכרות". עוד מדגישים אנשי טרקס כי המחפרון החדש מותאם לבעלי ציוד להשכרה הודות ל"החזר ההשקעה המהיר" ומבלי שלקוחות החברה ייאלצו "לוותר על כוח, ביצועים ואיכות". לב הכלי החדש – המתבסס מן הסתם על ה- TLB840, שכבר הוחלף על ידי הTLB850 החדש – הוא מנוע דויץ מתקדם המציע 74 כ"ס (פחות מ-88 הסוסים שהוצעו על ידי ה-TLB840), עמידה בתקני Tier 4 final והודות למערכת הזרקת דלק אלקטרונית, גם צריכת דלק נמוכה משמעותית, מבלי שבטרקס יציינו מספרים או נתונים.

מחפשים מחפרון? לא קונים לפני שמשווים! לחצו על התמונה

מחפשים מחפרון? לא קונים לפני שמשווים! לחצו על התמונה

הכוח מועבר אל ארבעת הגלגלים באמצעות תיבת הילוכים synchro shuttle. המערכת ההידראולית מוגדרת כ"קשוחה, אמינה ומאסיבית" במטרה לעמוד גם בתנאי העבודה והשימוש הקיצוניים והקשים ביותר, מבטיחים אנשי היצרנית. המערכת ההידראולית – בדומה למנוע – תוכננה עוד לאפשר תחזוקה פשוטה וקלה, גם בשטח.
גרי דניס, מנכ"ל וסגן נשיא טרקס צפון אמריקה, ציין עם השקת המחפרון TLB840R החדש כי "בניגוד לגישה שלנו בדרך כלל, לפיה אנו שמים במרכז תכנון כלי חדש את הלקוח שהוא בעלי הכלי, כאן שמנו במרכז המטרה בפירוש בעלי ציוד להשכרה, על דרישותיהם השונות". דניס טוען כי על סמך ניתוח דרישות מיוחדות וייחודיות אלו, תוכנן ומיוצר המחפרון החדש, עם הבטחה לעמוד בכל דרישות בעלי ציוד להשכרה הייחודיות. הוא מציין בדבריו כי לא מעט מהסיבה להשקת כלי שכזה – שכנראה לא יהיה האחרון מתוצרת טרקס בתקופה הקרובה, שיפנה אל שוק ההשכרות – מתבסס על התחזית כי שוק השכרות הציוד הכבד והצמ"ה בארה"ב ימשיך לגדול ולצמוח לפחות עד שלהי 2017.