Case CX370D

קייס: מחפרים חדשים ל-2015

Case CX300D

Case CX300D


חטיבת הצמ"ה והציוד הכבד בקייס – Case Construction Equipment – משיקה דור חדש של מחפרים תחת השם 'סדרה D', למעשה המשך דגמי סדרה CX הוותיקה ומחליפי סדרה c העדכנית. מדובר בארבעה דגמים שהוצגו במעמד ההשקה, בטווח המשקלים שבין 25 ל-40 טון. לכל המחפרים מנועים העומדים בתקני Tier 4 Final עם הבטחה לצריכת דלק נמוכה בהשוואה לדגמים הקודמים, פעולה שקטה יותר וכמובן – פחות פליטת מזהמים לאוויר.

הנה הדגמים החדשים שהוצגו ועיקר המפרט:
קייס CX250D; משקל עבודה 25,430 ק"ג, הספק מרבי 188 כ"ס, מומנט מרבי 65.4 קג"מ, טווח כף אופקי מרבי 10.8 מ', עומק חפירה מרבי 7.4 מ' ונפח כף סטנדרטית 1.85 מ"ק. דגם זה מחליף את הקייס CX250C.
קייס CX300D; משקל עבודה 30,830 ק"ג, הספק מרבי 216 כ"ס, מומנט מרבי 89.7 קג"מ, טווח כף אופקי מרבי 11.2 מ', עומק חפירה מרבי 7.6 מ' ונפח כף סטנדרטית 2.01 מ"ק. דגם זה מחליף את הקייס CX300C.
קייס CX350D; משקל עבודה 37,070 ק"ג, הספק מרבי 282 כ"ס, מומנט מרבי 104 קג"מ, טווח כף אופקי מרבי 11.9 מ', עומק חפירה מרבי 8.14 מ' ונפח כף סטנדרטית 2.17 מ"ק. דגם זה מחליף את הקייס CX350C.
קייס CX370D; משקל עבודה 38,622 ק"ג, הספק מרבי 282 כ"ס, מומנט מרבי 104 קג"מ, טווח כף אופקי מרבי 11.2 מ', עומק חפירה מרבי 7.34 מ' ונפח כף סטנדרטית 2.17 מ"ק. דגם זה מחליף את הקייס CX370C.

Case CX370D

D מחליף את C; החזק והכבד בהיצע המחפרים החדשים של קייס הוא ה-CX370, המחליף את ה-CX370C


לשני הדגמים ה'חלשים' יותר צמד משאבות הידראוליות בעלות תפוקה של 234 ליטר/ד' כל אחת, ולשני הדגמים החזקים יותר צמד משאבות עם תפוקה של 300 ליטר/ד' כל אחת.
בקייס מדגישים כי גם במחפרים החדשים מוצעת מערכת פיקוח ושליטה על המערכות ההידראוליות המכונה Case Intelligent Hydraulic System, הכוללת שליטה אלקטרונית במשאבות, שסתום מרכזי מוגדל, רגישות גבוהה יותר לפקודת ידי המפעיל ותגובות מהירות יותר – שיפור של עד 12% ביחס לדגמים העדכניים של סדרה CX. במחפרים החדשים מובטחים כוח פריצה גבוה יותר – עד 6% יותר, עוצמה נוספת למשאבות ההידראוליקה, יכולת הרמה גבוהה יותר – וכל זאת עם הבטחה כאמור לצריכת דלק מופחתת של עד 8% ביחס לדגמי סדרה C. הצמ"ה של קייס מיובא לארץ על ידי חברת קרסו מוטורס.
Case CX370D

סדרה D החדשה מבטיחה חיסכון של עד 8% בצריכת הדלק, לעומת דגמטי סדרה C העדכניים