סדרת מלגזות חדשה למניטו – MI

מלגזה מניטו MI25D

מלגזה מניטו MI25D

מניטו משיקה סדרת מלגזות עם מנועי בעירה פנימית (דיזל, בנזין וגז) בשם סדרה MI. ההשקה נעשתה באוסטרליה דווקא, שוק ההולך וצומח בתחום המלגזות ובו מניטו מככבת וידועה מזה שנים בעיקר בתחום המעמיסים הטלסקופיים שלה ובו רכשה לעצמה שם טוב ואיכותי.
תחרות עזה עם יצרניות אחרות, בעיקר מסין, הביאה את הנהלת החברה לפעול יחד עם הסניף המקומי ולקוחות רבים במטרה לפתח את סדרת המלגזות שתתאים הכי טוב לשוק המקומי (ולא רק) ותשלב בין המוניטין הטוב שיש למוצרים אחרים מתוצרתה יחד עם מחיר תחרותי, עלויות תחזוקה ורכישה נמוכות ונוחות גבוהה למפעיל.

מלגזה מניטו MI25D

מלגזה מניטו MI25D

סדרה MI החדשה מיועדות לתפקד מחוץ ובתוך מבנים בעלי רצפה שטוחה והדוקה. הסדרה כוללת מלגזות להן כושר הרמה בטווח מ-1.5 ועד 3.5 טון (כולל 1.8, 2.0, 2.5 ו-3.0 טון). המלגזות החדשות מצוידות במנוע דיזל בנפח 3.3 ליטר מתוצרת יאנמר או במנוע בנזין/גז בנפח 2.5 ליטר מתוצרת ניסאן. בסה"כ כוללת סדרה MI שש גרסאות דיזל ו-6 גרסאות בנזין/גז, בטווחי הספק של 43 עד 57.5 כ"ס.

מלגזה מניטו MI25D

מלגזה מניטו MI25D

מלגזה מניטו MI25D

מלגזה מניטו MI25D

התכנון והעיצוב של הסדרה החדשה נעשו "בהשראת ובהשפעת" המעמיסים הטלסקופיים ומלגזות השדה המצליחות והמוכרות כאמור באוסטרליה, נמסר ממניטו. על מנת לאפשר מחיר תחרותי מיוצרות המלגזות החדשות בסין. דגמי הסדרה מוגדרים כ"כלים פשוטים יחסית, קשוחים, נעדרי תחכום וטכנולוגיה מיותרים ויחד עם זאת מושם דגש על נוחות בתפעול, בתחזוקה ובאמינות לאורך זמן". הסדרה החדשה מושקת אמנם באוסטרליה, אך בכוונת מניטו להציעה גם בשאר השווקים בהם החברה פעילה – מן הסתם במחיר תחרותי. זה האחרון טרם פורסם, כמו גם מועדי תחילת השיווק מחוץ לגבולות אוסטרליה.